clinic afgelast. alternatief voor 31-5 t/m 2-6

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Helaas gaat het MTB weekend van 31-5 van No Limits biking niet door wegens te weinig animo.
Dus moeten we op korte termijn een alternatief bedenken. Nu ben ik niet echt bedreven in MTB uitjes in het buitenland dus bij deze vraag ik jullie hulp.

Wie heeft er opzetje, een linkje, een ervaring of een site waar we wat mee kunnen.... tent, appartement, hotel, hokje, blokhut. Alles mag. Als het maar binnen de 300 euro valt qua budget voor accomodatie en eventueel eten.
Eventueel een georganiseerd MTB weekend of clinic... prima.
Het mooiste is natuurlijk als er nog effe een man of 6 zich aanmelden bij NL-biking voor winterberg op 31-5. Dan is het probleem helemaal opgelost :D

Het gaat om 2 man met fiets, bij-de-weg.
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

stacaravan huren bij een camping in de Ardennen en dan daar in de buurt fietsen? bestcamp.nl heeft aardige stacaravans op diverse mooie locaties in de Ardennen.

Ik ga volgende week met twee vrienden fietsen in la Bresse (Frankrijk/Vogezen) en hebben een blokhut gehuurd bij http://www.camping-belle-hutte.com/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Of wil je naar Winterberg?

Genoeg opties te bedenken.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Maakt niet zo uit. Ardennen, Duitsland. Als het binnen een straal van zeg maximaal 4 a 500 kilometer ligt.
Ik weet dat er opties genoeg zijn, maar het is erg kortdag om accommodatie uit te zoeken, met een goed mtb gebied en nog vrij om te boeken op zulke korte termijn, vandaar mijn vraag,

Ik zal is kijken naar je tips. thanks!
Gebruikersavatar
Kami-Karno
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: za 27 april 2013, 22:31
Mijn mountainbike: Vancouver
Contacteer:

Ik ga morgen mn eerste clinic in Winterberg volgen, afhankelijk hoe ik het er vanaf breng :winkie:, zou ik later deze maand nog wel down (hill) zijn voor n dag/weekend Winterberg.
Eens een mtb-er altijd een mtb-er, en dat al bijna 25 jaar! :-P

Pinkbike Contour Youtube
Karno Splinter Photograpahy : FB
Karno Splinter Photograpahy : Flickr
Plaats reactie