Bungalow / Pension / Campings in La Roche

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
ML
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 23 mei 2004, 14:10

Wij zijn van plan in juli voor een lang bike weekend naar La roche te gaan (tenminste, hier op t forum lees ik dat la roche en houffalize wel de betere mtb plaatsen in de ardennen zijn, toch??), maar nu moet er nog overnachting geregeld worden. Mijn vraag is of jullie wat websites weten om een bungalow / pension te boeken voor een aantal dagen in la roche? Of wat raden jullie aan? Met welk bungalowpark hebben jullie goede ervaringen en liggen vlakbij de mtb-routes die daar liggen??

Alvast bedankt!
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

www.belvilla.nl je kan het dan zo duur als je zelf wilt maken. Dit heeft dan natuurlijk te maken met de luxe van het huisje. :-q :-q :-q
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Campings zat in La Roche.
Heb je wel een tentje en redelijk weer nodig.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Ik kom net terug uit Houffa.

Wij zaten in luxemburg net over de grens in een Dorpje Lieler (35 km van Houffa) waar ook routes lopen.

voor circa €30 euro per nacht huur je daar een Trekkershutje voor 4 persoenen inclusief gas, licht en water.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
ML
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 23 mei 2004, 14:10

We hebben toch maar besloten naar een andere plaats te gaan. Het is Vielsalm geworden. En daar hebben we een huis gehuurd voor 6-8 personen. Zeer relaxed dus...iemand goede ervaringen met vielsalm? Afstand tot de routes? Moeilijkheidsgraad routes? Is er een supermarkt in vielsalm :-D ?
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Is er een supermarkt in vielsalm
Ja, aan de linkerkant (als je in het sunpark zit iigv, afrit links en dan na een
paar honderd meter aan de linkerkant)
Tegen de rand van het dorp.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
roadkill
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 24 augustus 2003, 20:50
Mijn mountainbike: Viper World cup team ht,En mijn Dracat Fully,HIJ IS KLAAR!!
Contacteer:

Zeker wel,ik geloof dat er zelfs meerdere zijn,en de routes zijn daar ook best leuk.Al is de streek rond Coo nog steeds mijn favoriet.
HANG LOOSE,RIDE FREE!!!!!!
Als ik nog beter zou zijn,moesten er tempels komen om mij te eren.....
celeron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 8 september 2003, 18:45
Mijn mountainbike: Grand Canyon Al 8.0 | Fox terralogic | full XT | DT Swiss X 1700 | Formula RX
Contacteer:

Zijn idd meerdere routes namelijk: 16, 21, 35 en 47. Ik heb ze allemaal gereden daar en ik moet zeggen dat ze best aardig zijn op die van 16 na. Dit is een leuk rondje om warm te worden, maar echt MTB'en nee. Ik hoop dat je er erg veel plezier hebt. Al je nog wat meer info wil kijk een op http://www.mtbroutes.be/Luxemburg/index.htm
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Gewoon vrij rijden, richting Trois Ponts en Coo kom je mooie bossen tegen.
De vaste routes aldaar laten helaas weer de mooiste stukjes links 9of rechts) liggen.
Wel een aardige tip is het roadbook van het Sunparkweekend herfst 2002. Misschien heeft Jass of Rogier er nog 1 liggen.
Plaats reactie