Goedkope camping rondom ardennen gezocht

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Jan.MTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 14 februari 2016, 17:13
Mijn mountainbike: Trek Mamba 29er

Goedemiddag mede bikers,
Ik wil deze zomer gaan mountainbiken rondom en in de Ardennen. Nu zoek ik een goedkope camping waar wij dan kunnen gaan staan. Er hoeven geen zwembaden of dergelijke dingen bij te zijn. Het gaat puur om het overnachten daar. We gaan uiteraard niet naar de Ardennen om daar alleen op de camping te zitten ;) Alleen staplaats en sanitaire voorzieningen zijn genoeg. Liefst tussen de 4 en 7 nachten in augustus. Ik hoor graag jullie tips/ervaringen!
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Als je in Googlemaps, in het door jou gekozen gebied, zoekt op campings dan krijg je wel wat keuzemogelijkheden voorgeschoteld
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ik zou eens beginner met waar in de Ardennen, je hebt weinig aan een camping op 1.5h (auto) van waar je wilt zijn.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Jan.MTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 14 februari 2016, 17:13
Mijn mountainbike: Trek Mamba 29er

Bij de routes onder jullie advies/ervaringen :D
Gebruikersavatar
Guxer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 577
Lid geworden op: za 27 oktober 2007, 20:36
Mijn mountainbike: 2021 Epic expert

moulin de bistain in Brisy
is vlak bij de vaste routes van Gouvy en die van Houffalize, daar komt er zelfs eentje van over de camping.
15km van achouffe, ook mooie streek om te biken.
2021 specialized epic expert carbon 29
Plaats reactie