Mountainbiken rond Houffalize

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Begin september ben ik een paar dagen in de Ardennen en ga in elk geval de Houffalize 6 route rijden. Ben benieuwd. Ik heb begrepen dat de routes goed zijn aangegeven, maar heb voor de zekerheid toch maar een GPX gedownload.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Afgelopen zaterdag daar de zwarte route gereden. Zaten een paar echt steile klimmen in. Verder ook een uitdagend -weliswaar kort- rondje maar zeker de moeite waard.
"This species has amused itself to death"
JLWE
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 24 juli 2018, 20:41
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

Hi all,

Eind augustus ga ik een weekend naar Houffalize met wat maten (als Corona geen roet in het eten gaat gooien). Hebben jullie naast Groen No6 en Zwart XCO-WB nog andere tips? We hebben geen GPS. We hebben vrijdagmiddag en zaterdag hele dag de tijd en 50km is wel een beetje de max.

Vast bedankt voor de hulp.
Kevin82
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 5 augustus 2012, 15:33

ThaSingleTrackMastah schreef: za 17 augustus 2019, 12:28 Er loopt toch ook een (gps?) route van houffa naar la roche?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een dergelijke rit voor op mijn garmin. Als iemand dus een gpx bestand heeft... Ik ga binnen 14 dagen naar daar en zou dit jaar eens iets anders willen doen dan de vaste routes omdat we ondertussen al het 6de jaar naar daar gaan.

Wie o wie kan en wil mij helpen?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Misschien is dit iets?
Houffalize naar La Roche en terug, via bestaande mtb routes, dus geen problemen met de boswachter.
https://nl.wikiloc.com/routes-mountainb ... e-56294159
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kevin82
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 5 augustus 2012, 15:33

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 7 september 2020, 07:29 Misschien is dit iets?
Houffalize naar La Roche en terug, via bestaande mtb routes, dus geen problemen met de boswachter.
https://nl.wikiloc.com/routes-mountainb ... e-56294159
Dat is volledig wat ik zoek! Deze wil ik zeker gaan verkennen. Alvast bedankt voor je link want die kende ik nog niet. Vanavond downloaden op de laptop.
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

iemand ook nog een mooie gpx buiten de bestaande routes om , die hem wil delen met me.
Plaats reactie