Petitie voor meer uitdagende trails in België

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Kunnen jullie massaal deze petitie tekenen voor meer uitdagende trails in België? Aangezien jullie ook wel eens over de grens komen :winkie:
Laatst gewijzigd door George op za 6 juni 2020, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd, zie mijn post verderop in het topic.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Man, ik heb bij jullie in de Ardennen echt leren mountainbiken in de GHF serie en in de marathons. Wat mis je nog?

(Dit kan al weer weg)
Laatst gewijzigd door bert l. op vr 5 juni 2020, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik heb getekend, want gun iedereen mooie routes.
Maar weet niet of die goed is gegaan, want stap 2 is doneren of delen en daar pas ik voor.
Jammer sat die stap er tussen zit.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Jamis Diablo schreef: vr 5 juni 2020, 20:10 Ik heb getekend, want gun iedereen mooie routes.
Maar weet niet of die goed is gegaan, want stap 2 is doneren of delen en daar pas ik voor.
Jammer sat die stap er tussen zit.
Je kunt kiezen voor delen (share). Eén van de opties is e-mailen. Als je die aanklikt dan opent een e-mail. Dat is voldoende. Die e-mail klik je weg met het kruisje als je niemand wil attenderen. Done!

*zip*
Laatst gewijzigd door Joepie de op vr 5 juni 2020, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, doei !
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Dag Bert,

De petitie is niet van mij, maar kwam ik toevallig tegen op mountainbike.be

Ik heb geen link of relatie met de maker van de petitie en heb deze gewoon ondertekend en hier bij onze Nederlandse vrienden op het forum gezet.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ter informatie:
hitchhikerzguide en ik hebben contact gehad en ik heb mij inmiddels gemeld bij de bron. Dank aan allen! :-q
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Er staat een fout in de titel als het geaddresseerd is aan Ben Weyts en Zuhal Demir...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Grappenmakers.
Organisatie/personen verschuilen zich achter een niet bestaand gmail-adres en gebruiken in hun bekendmaking een foto van MTB Heuvelrug. Bah

Van de VZW zijn geen gegevens bekend. Geen webadres, geen inschrijving in het Belgisch handelsregister, Google kent ze niet.
This is the mail system at host mailfilter01-out40.webhostingserver.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

<269inchmbtb@gmail.com> failed: gmail.com:
550 5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces. Learn more at https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser gh22si5017800ejb.481 - gsmtp
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Helder, dank voor het uitzoeken. Ik heb de link verwijderd. Mocht er toch sprake zijn van een of ander misverstand dan kunnen de initiatiefnemers zich uiteraard bij ons melden.
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Ai.
Plaats reactie