Op zoek naar uitgepijlde route Ardennen

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Ruud2411
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 2 november 2018, 21:49

Wij zijn op zoek naar een uitgepijlde route in het begin van de Ardennen ( tussen Maastricht en Spa) Er gaat ook een nog iets minder ervaren MTB-er mee. Er mag best wel wat uitdaging in de route zitten maar niet al te extreem. Wie heeft er tips?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Theux is misschien wat: https://mtbroutedatabase.be/luik/theux.htm

en

viewtopic.php?f=11&t=37363&hilit=Theux&start=225

Uitgepijld betekent niet dat alle pijlen logisch zichtbaar staan. Neem ook een kaartje mee en/of laad de route op je gsm zodat je bij twijfel weet hoe je verder moet.
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Denk dat voor jullie de routes bij La Gleize wel leuk zijn. Zit van alles wel in. Ze starten bij de Tank in het dorp
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Ik noem hem toch nog maar eens. De route Ondenval vlakbij Waimes. Erg goed aangegeven. Diverse mooie trails. Alleen het zuidelijke deel heeft wat meer recht toe rechtaan paden.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Paulusman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 7 maart 2010, 13:50
Mijn mountainbike: SUPERIOR XP 939

Willem Altes schreef: do 30 juli 2020, 15:40 Theux is misschien wat: https://mtbroutedatabase.be/luik/theux.htm

en

viewtopic.php?f=11&t=37363&hilit=Theux&start=225

Uitgepijld betekent niet dat alle pijlen logisch zichtbaar staan. Neem ook een kaartje mee en/of laad de route op je gsm zodat je bij twijfel weet hoe je verder moet.
Vorige week Theux (rode route) gereden. Deze is zonder GPS haast niet te doen. Zeer onlogische bewegwijzering. De route is wel prachtig en zeker niet eenvoudig.
Scrape your heart from the bottom of the barrel, keep your faith in the path that's growing narrow.
Plaats reactie