Toertoch Hamoir 13/04

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Wie is er geinteresseerd in deze tocht? Ik ga deze meerijden liefst de langste afstand wie van jullie zou me willen vergezellen? Groeten

VR
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Zou heel graag eens een tocht met jou meerijden, maar helaas kan ik niet dan. Zal voor een andere keer zijn. Het zal er zeker eens van komen. Deze zomer anders eens een dagje plannen of een weekendje met geïnteresseerde forumleden.
Keep the rubber side down!
CRAZY D
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 22 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: TREK, black & beautiful
Contacteer:

Inderdaad VR, heb ook spijt dat ik niet met je meekan, maar zoals reeds gemeld eerder vandaag op http://www.mountainbike.be spreken we wel eens af om samen te trainen ginder, onder ons of met nog andere geïnteresseerden.

Laat het in ieder geval weten hoe het was !

:cool:
Hell was too soft, .....
so I came back
Adri
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: 6 titaangrijze, een plastieken en een alu racekar
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-02 00:03, schreef VR:
Wie is er geinteresseerd in deze tocht? Ik ga deze meerijden liefst de langste afstand wie van jullie zou me willen vergezellen? Groeten

VR
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik zit dat weekend kasseien te tellen in Parij-Roubaix VTT
Corine Rulez
Copyright Adri Haine 2004 - ask nicely if you want a copy !
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

ik mag ni meerijden parijs roubaix, te jong tssss
Plaats reactie