La Belgique, c'est fantastique!

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Walter schreef:Jalhay is Okay :-q
:-q OBOM, bedankt :-q
...het genoegen was geheel mijnerzijds! :P
Volgende keer nog minder asfalt, en minder beekjes, zal het terrein aldaar nogmaals verkennen tzt. Het gebied leent zich in ieder geval voor vele bikersdagen to come!
Het was een boeiende tocht, waarin opmerkelijke zaken aan het licht kwamen; zo zag ik twee mannen een binnenband "instralen", iemand zijn band, alsmede zijn hoofd oppompen, bikers beekjes oversteken om vervolgens tot de ontdekking te komen, dat er toch ook een bruggetje was, en een belgische geit met "kloten in de nek"... :~
Het was een bijzonder gezellig gebeuren, kortom, er werd gelachen, gevloekt, gezweet, afgezien, geklommen en afgedaald op niveau! :-q
Respect voor Bob de Fietspomp, die ondanks gladde semi-slicks en zonder voorvering ons regelmatig het snot voor de ogen fietste!
Honi soit qui mal y pense!
Dene
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 21 augustus 2002, 21:48
Mijn mountainbike: Ik zoek een nieuwe

Ik zag je bikeje zondag in alle vroegte al achter op je auto staan OBOM. En balen dat ik deed!!!! Maar goed, mooi dat het zo leuk is geweest, next time i'll be there too.

Nog ff geduld...van mijn kant dan....maar zeker niet stilgezeten....conditie is top.

Krijg er onderhand wel weer zin in om modder te happen en gras te vreten....... :-q :evil:
Einde freeride/downhill passie, dus weer terug naar XC.
Fietspomp
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Mirai frame met xt/xtr afmontage en skareb elite

Walter schreef:...In the middel of nowhere een flinke bergbeek oversteken (Fietspomp, zijn de kleren al droog ? :lol: )....
Kleren zijn weer droog en ik begin het nu ook weer een beetje warm te krijgen.
The Original Bike-O-Man schreef:Respect voor Bob de Fietspomp, die ondanks gladde semi-slicks en zonder voorvering ons regelmatig het snot voor de ogen fietste!
Het snot voor de ogen fietsen is ook weer overdreven maar toch bedankt voor t compliment!

Het was inderdaad goed biken in Jalhay, de eerste kilometers was ik toch wel even te twijfelen of ik wel de goeie banden erop had liggen maar gelukkig hiel ik op de meeste stukken nog genoeg grip.

en paul bedankt voor het gidsen en het rijden :-q
Plaats reactie