Waar mooi biken in Belgie

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Japs mijn fiets is volledig in orde nu ik ga morgen naar tervuren biken, staat in geen enkele agenda zo te zien maar wij hebben zo een flyer op een andere tocht gekregen. Moest je zin hebben geef me een belletje :smile:
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Zin? Altijd! Of toch bijna altijd. Maar ik zit eigenlijk midden in de examens. Of had je niet gemerkt dat ik en week van de aardbol (dit forum) verdwenen was? Vanaf maandag knijp ik er weer voor een week tussenuit. Maar daarna moeten we zeker afspreken.
Keep the rubber side down!
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Hehe ik ga vertrekken si naar tervuren mooie toertocht rijden, heb er zo een flyer van gekregen maar de tocht zelf vind ik nergens in geen enkel blaadje terug....zal wel zien anders is het verderrijden naar keerbergen
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

he VR , laat even weten hoe het was vandaag!
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Vandaag dus naar tervuren gegaan waren bij de eerste weg, ik ben in een goede groep terecht gekomen, de gehele tocht verliep door het zalig goed berijdbare, maar wel ni zo technische, Zonienwoud. Was heuvelachtig maar zoals reeds gezegd niet echt technisch. 40km met een gemiddelde van 27.4km/u.. mooie omgeving natuurlijk maar gaat wel snel vervelen....
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-13 12:47, schreef VR:
40km met een gemiddelde van 27.4km/u.. mooie omgeving natuurlijk maar gaat wel snel vervelen....
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Zie je nog wel wat moois met die snelheid? :wink:
Mijn hemel wat hard zeg. Petje af hoor.
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-13 15:22, schreef Rodger:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-13 12:47, schreef VR:
40km met een gemiddelde van 27.4km/u.. mooie omgeving natuurlijk maar gaat wel snel vervelen....
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Zie je nog wel wat moois met die snelheid? :wink:
Mijn hemel wat hard zeg. Petje af hoor.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Fiets jij met een pet ipv helm? :wink:
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Veiligheid voor alles e... helm dus
Adri
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: 6 titaangrijze, een plastieken en een alu racekar
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-13 12:47, schreef VR:
Vandaag dus naar tervuren gegaan waren bij de eerste weg, ik ben in een goede groep terecht gekomen, de gehele tocht verliep door het zalig goed berijdbare, maar wel ni zo technische, Zonienwoud. Was heuvelachtig maar zoals reeds gezegd niet echt technisch. 40km met een gemiddelde van 27.4km/u.. mooie omgeving natuurlijk maar gaat wel snel vervelen....
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Ja het Zonienwoud is leuk, doet me soms aan een tobogan denken. Binnenkort gaan we er met de MTB club op het werk ook een tochtje doen, start in Duisburg.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Ja is buurgemeente van tervuren e, zeg adri dan weet jij toch ook dat die snelheid daar perfect haalbaar is e
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Zoniënwoud is meestal vrij brede, goed berijdbare paden. Licht glooiend. Probleem is dat het nogal saai wordt na een tijdje en dat het er in 't weekend echt druk kan zijn. Kinderen, andere fietsers, honden,... Het is echt wel uit je doppen kijken. Als je verder door gaat over de E19 in Hoeilaart, wordt het leuker. Daar is nog en uitloper met technische stukken en ook meer bergop-bergaf (heuvelop-heuvelaf) Kan je geen 2 uur in rondrijden, maar is een goed stuk om wat te trainen of zo.
Keep the rubber side down!
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Japs dus jij bergijpt ook wel dat je als je in het zonienwoud rijdt dat je eigenlijk evengoed op een heuvelachtige weg kan biken want het maakt toch niets uit...
Adri
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: 6 titaangrijze, een plastieken en een alu racekar
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-13 21:25, schreef VR:
Ja is buurgemeente van tervuren e, zeg adri dan weet jij toch ook dat die snelheid daar perfect haalbaar is e
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Als je de grote molen blijft rondkrijgen ja, geen probleem :lol:

d'er waren er een paar op het werk ook naartoe geweest en die mannen hadden 22 gemiddelde. En ze vonden ook dat ze gevlamd hadden :lol:

VR, we moeten eens gaan biken in het voorjaar :lol:
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Heel goed adri, wil wel gewoon biken e zodat we echt kunnen praten onderweg, het is per slot van rekening januari dus seizoen moet nog beginnen :smile: pakken japs ook mee dan
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Doen, doen!!
Maar ga mijn peren zien met jullie denk ik. opletten dat ik niet over mijn tong rij. :smile:
Keep the rubber side down!
Plaats reactie