bos of veld?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

nu het weer een beetje regenachtiger word hadden wij gedacht niet meer de velden in te rijden, brakel was een modderbad van jewelste.
Herenthals was ook niet eccht slecht, maar herselt afgelopen weekend was toch echt wel veel modder.
Het bos is dus ook niet de oplossing, waar fietsen jullie nou zonder dat het gelijk een strijd tegen de modder wordt waar je steeds te voet door moet baggeren?
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Paul, ik ben afkomstig uit Grimbergen, wij als ik wil trainen rijd ik op zondag met slecht weer toertochten in het leuvense daar is er ook redelijk veel zand in de ondergrond aanwezig, de organisatoren weten er ook op welke manier ze een tocht moeten organiseren tijdens de winter

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: VR op 2001-11-02 18:51 ]</font>
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

hm, nog nooit gedaan, ( behalve dan de gordel dan he ) ik dacht, doen we vanaf komend jaar ook eens, een toertocht, maar wendy heeft al beslist dat er over twee weken een tocht is bij eeklo, ik moet dus mee.....
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Dat noemen ze onder de sloef liggen,
Ik ga morgen lekker koersen in steenhuffel :wink:
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

En ik ga strax ff lekker de route van Schoorl doen :smile:

Veel plezier allemaal! Laure//s
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Bos, Bos en nog eens Bos.
Pak gewoon een landkaart, kies een flinke groene plek en rij er naar toe. Altijd goed.

:cool: Have fun :cool:
Plaats reactie