Waar het mooiste biken in de Ardennen?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ben net terug van een weekje Malmedy. Ook de RDHF gaat over stukken van de vaste routes, dus heel gemakkelijk zijn de routes nu ook weer niet. Maar Malmedy staat voor mij hoog in de top drie, samen met La Roche en Aywaille. Ik denk eigenlijk wel dat ik Malmedy het mooist vind. Echt, een aanrader, en de terrasjes in Malmedy met een Belgische wafel vergezeld van een Kriekje bij 30 graden zijn prima:)!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Xaver
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 20 december 2010, 17:47
Mijn mountainbike: Sensa Fiori 2011

Kapitein Iglo schreef:Ben net terug van een weekje Malmedy. Ook de RDHF gaat over stukken van de vaste routes, dus heel gemakkelijk zijn de routes nu ook weer niet. Maar Malmedy staat voor mij hoog in de top drie, samen met La Roche en Aywaille. Ik denk eigenlijk wel dat ik Malmedy het mooist vind. Echt, een aanrader, en de terrasjes in Malmedy met een Belgische wafel vergezeld van een Kriekje bij 30 graden zijn prima:)!
vorige zomer hetzelfde beleefd, op die terrasjes kun je heerlijk vertoeven :bier:
don't drink and drive. You might spill your drink!

Duchenne Heroes 2011 http://heroes4duchenne.webs.com
VmarQ
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 8 juni 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Giant ATX 860 '99 // Trek 8000 '11

Gnoekie schreef:Hmm Malmedy is naar mijn mening wat minder geschikt voor beginnende fietsers. The choice is yours.

Kijk hier eens voor wat routes: http://members.chello.nl/r.verhoeven14/mtbroutes.htm

Ja via deze site zijn we een beetje bij malmedy uitgekomen qua beoordeling.
Nu maar hopen dat 't mooi weer is, want m'n vriendin wil naar "mooi weer" :P

@lowie, thx voor de link. Staat wel leuke info op, echter 't boekje halen we denk op de dag van aankomst, hoort een beetje bij de vakantie, 1e dag dorpje verkennen en lekker beetje rondkijken.

We gaan denk een dag of 8 waarvan een keer of 3 fietsen, dus centraal staat de vakantie en niet het fietsen an sich.
Zoals je hoort is nog heel veel flexibel, maar omdat we nu de fietsen meenemen moeten we wat meer plannen, en dat zijn we niet gewend, meestal op de bonnefoi :-).
Plaats reactie