Bike Weekenden - Stany Smol

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
jmeurs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: di 4 januari 2011, 00:50

De kalender van Stany Smol is weer bekend. 20 supermooie toertochten/challanges in Belgie.

Kalender Stany Smol

Ik organiseer 4 mountainbike weekenden dit jaar waarbij we op de zondag naar zo'n toertocht/challange trekken.

Vrijdag namiddag ontvangst en kennismaking evt. een klein toerke om het "ardennen gevoel" te krijgen.

Zaterdag begint de dag met een goed ontbijt om vervolgens afhankelijk van de wensen/niveau een uitdagend maar met hoog FUN gehalte parcours te rijden. (35-125km)
s' Avonds staat er een pasta buffet op het menu.

Zondag vertrekken we na het ontbijt naar de Stany Smol tocht. Daarna is er nog de gelegenheid om te verfrissen/douchen en klaar te maken voor de terugreis.
stuur me dan maar een pb en krijg je alle info toegestuurd.

Deze weekenden zijn:

30-01 april/mei 2011 met het Go-wild adventure weekend te Hotton (40-80km)
20-22 mei 2011 met de Smol van Amoninnes (12-60km)
03-04 juni 2011 met de Smol van Biron (10-80km) of een chrono (40-80km)
01-03 juli 2011 met de Smol van Petit Han/Durbuy (10-50km) (vol)

maximaal 8 deelnemers per weekend!!!!! vlug inschrijven want vol=vol!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Leuke en goed georganiseerde tochten altijd van Stany Smol (Y)

Ga er dit jaar weer een aantal van meepakken.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
wybi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 15 november 2007, 20:56
Mijn mountainbike: Van Nicholas redwood Strand (MTB) Taureg titanium (MTB) aeolus titanium(race)
Contacteer:

Heb gisteren de 60km gereden van erezee van Stany Smol zeer mooie tocht met mijn andere bikematen hulde :-q aan de organisatie
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
jmeurs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: di 4 januari 2011, 00:50

wybi schreef:Heb gisteren de 60km gereden van erezee van Stany Smol zeer mooie tocht met mijn andere bikematen hulde :-q aan de organisatie
Twas idd een lekker ritje in Amonines, vooral die elle lange klim naar Samree. Toch maar niet gekozen voor de Sangria bij de laatste verzorging :bier:
wybi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 15 november 2007, 20:56
Mijn mountainbike: Van Nicholas redwood Strand (MTB) Taureg titanium (MTB) aeolus titanium(race)
Contacteer:

En John heb je er spierpijn van over gehouden ik in iedere geval niet ik zag nog de uitslag we zijn 7 en 8 ste geworden na ons waren er iets sneller jongens, ik belde vandaag mijn vrouwtje die vroeg aan mij wanneer de volgende tocht was ik was verbaasd ik zij 2de pinkterdag dus er is hoop dat ik ook ga laat maar weten of dat uitkomt :-q
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
jmeurs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: di 4 januari 2011, 00:50

wybi schreef:En John heb je er spierpijn van over gehouden ik in iedere geval niet ik zag nog de uitslag we zijn 7 en 8 ste geworden na ons waren er iets sneller jongens, ik belde vandaag mijn vrouwtje die vroeg aan mij wanneer de volgende tocht was ik was verbaasd ik zij 2de pinkterdag dus er is hoop dat ik ook ga laat maar weten of dat uitkomt :-q
die is dan de AT in La Reid. Iets van een heel ander kaliber als den zondag :wink: Uiteraard komt dat altijd uit, moeten we wel iets afspreken met vervoer. Vanaf hier is het toch een 40 minuutjes met de auto. laat t maar weten! :bier:
wybi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 15 november 2007, 20:56
Mijn mountainbike: Van Nicholas redwood Strand (MTB) Taureg titanium (MTB) aeolus titanium(race)
Contacteer:

we gaan vrijdagmiddag naar de camping dus kan ik zat,zon fietsen en maandag naar de tocht toe ik bel je wel op als we wat willen plannen :-q
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
wybi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 15 november 2007, 20:56
Mijn mountainbike: Van Nicholas redwood Strand (MTB) Taureg titanium (MTB) aeolus titanium(race)
Contacteer:

john ik heb het hier op mijn werk er nog over wat een prachtige tocht en helemaal geen spierpijn vandaag ik zie dat 16 juli raid des hautes fagnes is ik probeer vrouwtje om te praten ga dan wel weer voor de 90 km :tong
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Plaats reactie