gps tracks coo/stavelot gezocht

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Lennaert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 8 augustus 2010, 17:00

Vergeet niet een Malmedy blonde op het terras te bestellen, goede branstof voor de motor ;)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik heb een blonde bij me, als ik erheen ga:). Maar ik denk dat ik je tip wel opvolg!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
HVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 16:13
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 29
Contacteer:

Fanman schreef:
woeker schreef:Aanrader dat Coo en volg dan ook eens de toeristenroute (wit rondje met blauwe pijl. Dat ze daar toeristen langs sturen! :o
Dat is die route vanuit Coo die je richting La Gleize stuurt of niet? Die met zo'n betonnen bruggetje over het spoor heen gaat?

Is inderdaad een leuke route. Mooi om die te combineren met de vaste routes van La Gleize (die meestaal aan Coo worden toegeschreven, maar die hebben volgens mij geen vaste routes?), daar zitten best een aantal technische afdalinen in inderdaad!
Volgende week ga ik ook die richting op. Lijkt me leuk om deze route ook eens te rijden. Waar begint deze route precies (Google maps?)? Of is er een route kaart van verkrijgbaar bij een locale VVV of zo?
"Ik worstel en kom boven"
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

HVM schreef:Volgende week ga ik ook die richting op. Lijkt me leuk om deze route ook eens te rijden. Waar begint deze route precies (Google maps?)? Of is er een route kaart van verkrijgbaar bij een locale VVV of zo?
Ik weet niet of ik exact goed zit, maar bij punt A is een parkeerstrook in het centrum van Coo. Daar stap je op de bike en kijk je om je heen naar wit geschilderde rondjes met een blauwe peil erin. Mocht je het niet vinden fiets je naar de lokale fietsverhuur, volgens mij op punt B en daar kunnen ze je verder helpen en hebben ze er ook een kaart van hangen.

Have fun, is best een leuk rondje! :-q
Work... the eight hours between bicycle rides.
Gebruikersavatar
HVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 16:13
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 29
Contacteer:

Fanman schreef:
HVM schreef:Volgende week ga ik ook die richting op. Lijkt me leuk om deze route ook eens te rijden. Waar begint deze route precies (Google maps?)? Of is er een route kaart van verkrijgbaar bij een locale VVV of zo?
Ik weet niet of ik exact goed zit, maar bij punt A is een parkeerstrook in het centrum van Coo. Daar stap je op de bike en kijk je om je heen naar wit geschilderde rondjes met een blauwe peil erin. Mocht je het niet vinden fiets je naar de lokale fietsverhuur, volgens mij op punt B en daar kunnen ze je verder helpen en hebben ze er ook een kaart van hangen.

Have fun, is best een leuk rondje! :-q
Super. bedankt. We gaan morgen die kant op. Ik ga Malmedy ook nog even bezoeken voor een route.
"Ik worstel en kom boven"
iTinus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 15 september 2008, 11:54

Vanaf punt A ga je richting Gleize, al snel zie je zo'n wit rondje met blauwe pijl naar rechts. Daar begint het met een leuk klimmetje met een betonnen brug.
Als je Malmedy gaat doen zou ik in ieder geval route 3 nemen.
succes
Fourstroke 03

trommels en Bas
Gebruikersavatar
HVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 16:13
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 29
Contacteer:

iTinus schreef:Vanaf punt A ga je richting Gleize, al snel zie je zo'n wit rondje met blauwe pijl naar rechts. Daar begint het met een leuk klimmetje met een betonnen brug.
Als je Malmedy gaat doen zou ik in ieder geval route 3 nemen.
succes

Ik heb ze allebei gedaan, en ook nog een route van Spa. Heerlijk genoten van de prachtige routes. Wel nodig om een kaart bij de hand te hebben, want daar hebben we toch nog best vaak op moeten kijken in de afwezigheid van route aanduiding.
De route van Malmedy vind ik erg tweeledig. Begin heel veel over asfalt. Dat is jammer. Maar dat word later zeker goed gemaakt door prachtige natuur en glibberige rots afdalingen. Erg mooie route.

Ik ga daar zeker nog een keer terug komen.
"Ik worstel en kom boven"
Plaats reactie