Bertogne, groene route

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thijssie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 460
Lid geworden op: di 24 april 2007, 18:28
Mijn mountainbike: Haarlem
Contacteer:

Afgelopen week was ik met vakantie in Warempage (La Roche en Ardenne) en kwam onderweg naar Bertogne (via de N834) een groene route tegen.
Deze ook gereden, maar ik geloof dat ik de eerste sinds jaren was die hier weer eens fietste, dat terwijl de bordjes nagelnieuw leken. De route zelf vond ik erg leuk en was goed uitdagend, helaas miste een paar pijltjes, vandaar dat ik nu op zoek ben naar wat meer informatie.

Er ligt daar ook een blauwe route, maar die loopt anders en tegengesteld.
wie heeft er meer informaties over deze route? op internet kom ik alleen de blauwe route tegen.....
- ONE LIFE LIVE IT! -

Ibis Ripley V4 | Santa Cruz Megatower V2 | Merida Scultura

Sport Advies
Mountainbike Challenge
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

heb hem vorig jaar gereden ik heb ook wel eens een pijltje gemist ze staan er wel maar soms achter het groene struikje. Er is een kaart van. te koop bij vvv te bertogne is boven op heuvel vlakbij de supermarkt. Het is een redelijk snelle route
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Zit daar niet een (veel te) lang stuk asfalt in ? Kan natuurlijk ook zijn dat de route aangepast is.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik vond het nog wel mee vallen met de hoeveelheid asfalt.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

wibas schreef:Ik vond het nog wel mee vallen met de hoeveelheid asfalt.
Heb jij de groene of blauwe route gereden ?

Voor zover ik weet is er maar één route die vanuit Bertogne vertrekt (blauw).
Dat vond ik een route met twee gezichten; een gedeelte over saaie, brede (merendeels geasfalteerde) wegen door de weilanden maar ook een stuk in een bosrijke omgeving met aanzienlijk mooiere tracks.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

weet niet de kleur maar was rond bertogne zeg maar de langste route van bertogne. Het is ook niet mijn
favoriets route. Ik heb hem gereden toen ik een week op vakantie was in Mabompre en alle route's van
houffalize al min. 2 keer had gedaan. Vooral rond la gleize en Spa is het veel technischer en spannender.
Plaats reactie