Valvert serie?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

laurens, had je maar vroeger moeten gaan slapen he. ben vanmorgen nog mooi voor de regenbuien gaan rijden hoor :smile:
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

adri, ziet er allemaal goed uit, kunnen we eens indruk maken op onze ollanders!
Forumdag in belgie, joepie!
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

:smile: Maar er waren alleen maar wolken, en het waaide hard. Dus als het volgende week mooi weer is ga ik volgende week wel :smile:
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

he? volgende week? dat toch even te lang weg he. hoe zit dat met je fysiek dan?
die harde wind blaast je des te sneller weer naar huis joh. :smile:
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

Haha, das waar..... Maar door de weeks zit het er niet echt in. Morgen om 16 uur uit.... Dinsdat idem, woensdag 15:10, donderdag 14:20 en vrijdag 12:15, dan zou het eventueel wel kunnen.
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

ja, ik zie dat nog voor me, zucht. was nog fanatiek surfer tijdens het middelbaar. het kon niet waaien of ik zat op zee.
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-20 12:44, schreef VR:
Hey Japs, saai niet te ernstig opnemen e :smile: kbedoel gewoon dat die route niet echt technisch is maar ze is wel heel mooi :smile: ff rechtgezet
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ok
Ja, op een paar stukken na, is het niet echt technisch, maar wel met een behoorlijke funfactor. Toch ideaal voor een forumdag. Stel dat je Naninne of zo zou doen waar je soms en kwartier aan een stuk moet klimmen, dan worden de verschillen wel groot tussen de snelsten en de traagsten.
Keep the rubber side down!
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Maar dan zullen die mannen van het lage land wel inzien hoe het er bij ons kan aan toe gaan :smile:
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Ja, was met Paul en Wendy in Naninne gaan rijden en dat was de eerste keer dat ze de veldwegen omruilden voor de Ardense heuvels (ja toch hee?) Ze waren echt onder de indruk (en dat was dan nog niet echt in de Ardennen...)
Zodra ik een eigen wagen heb, zal ik regelmatig in het zuiden van ons landje te vinden zijn.
Keep the rubber side down!
Adri
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: 6 titaangrijze, een plastieken en een alu racekar
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-20 19:08, schreef Japs:
Stel dat je Naninne of zo zou doen waar je soms en kwartier aan een stuk moet klimmen, dan worden de verschillen wel groot tussen de snelsten en de traagsten.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Het is steeds een probleem met de verschillen in conditie als je zo'n tochten organiseert. Het beste ben je met 2 gidsen, die het parkoers goed kennen, en dan de deelnemers vragen zich bij de snelle of minder snelle groep in te delen. Anders krijg je een toestand waarbij de snellere rijders om de haverklap zitten wachten en de tragere rijders nooit kunnen recupereren. Als jullie ooit iets in Belgie willen organiseren , laat me dan iets weten , ik ken zo hier en daar nog een leuk tochtje. Heb wel een vrij drukke agenda in lente, zomer en herfst.
Corine Rulez
Copyright Adri Haine 2004 - ask nicely if you want a copy !
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Als je leuke routes weet, mag je dat steeds zeggen. Roadbooks of bewegwijzerde routes, maakt niet uit. Hoe meer routes ik eens kan gaan proberen, hoe beter.
Keep the rubber side down!
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

Hee, nee, japs, zodra ik een andere wagen, heb, kun jij mee!
das voorzien voor de 27 februari.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-21 10:47, schreef paul:
Hee, nee, japs, zodra ik een andere wagen, heb, kun jij mee!
das voorzien voor de 27 februari.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Wat is er de 27e februari?
<3
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

heb ik eindelijk weer 4 wielen om twee wielen af en toe uit te laten in het bos. :smile:
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Wil anders ook wel eens tot bij jullie komen, maar ik denk dat ik mij daar ga vervelen op mijn fiets. Geef mij maar lange afdalingen en vooral stijle klimmetjes. Nonkel van mij heeft een chaletje ergens in 't Zuiden. Niet echt Ardennen, maar ik wil wel eens kijken of 't mogelijk is dat voor een weekendje te hebben en of er wat te biken valt daar in de buurt.
Keep the rubber side down!
Plaats reactie