Waarheen dit weekend?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Huu wie gaat er waar biken zondag? zijn er soms mensen van het brusselse of mensen die via het brusselse moeten passeren. Wil gaan biken maar geraak nergens.

VR
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Overijse? Niet ver, leuke route.
Keep the rubber side down!
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Naa saaie route. Morgen is het een grote toertocht in Kluisbergen en ik heb verschrikkelijk veel zin om er naartoe te gaan...
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

kluisbergen, trek je overal maar aan he, dat wordt modder hoor!
Japs, overijse is beter, maar ik ben nog steeds bezig met die keuken installeren.....
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

japs, kan volgende zondag smorgens vroeg om half negen wendy afzetten in varsenare ( VTL turnwedstrijd ) en dan doorrijden naar brusssel, terug zijn om 16.30 uur. ongeveer.
idee?
maar k zou denk ik oud heverlee, is vlakbij overijse, ook wel leuk vinden misschien.
Adri
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: 6 titaangrijze, een plastieken en een alu racekar
Contacteer:

Zeg VR, d'er is morgen een tocht in Bierbeek hoor ! Kan je direct kombineren met de routes in Meerdaalwoud !
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-19 22:46, schreef paul:
japs, kan volgende zondag smorgens vroeg om half negen wendy afzetten in varsenare ( VTL turnwedstrijd ) en dan doorrijden naar brusssel, terug zijn om 16.30 uur. ongeveer.
idee?
maar k zou denk ik oud heverlee, is vlakbij overijse, ook wel leuk vinden misschien.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ja, misschien wel iets te vinden daar. Maar ik begin maandag met stage geven. Dus zal ik wel werk hebben. Beetje afwachten hoe mijn uren zijn en zo.
Keep the rubber side down!
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-01-19 23:09, schreef Adri:
Zeg VR, d'er is morgen een tocht in Bierbeek hoor ! Kan je direct kombineren met de routes in Meerdaalwoud !
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Thnx voor de info adri heb gewoon het probleem dat mijn fietsmaatje pijn in zijn rug had waardoor hij niet wou gaan biken ===> geen vervoer.Ga vandaag een beetje op de rolletjes rijden. Volgend weekend eens samen biken adri?
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

japs,
weet niet hoe het allemaal loopt, maar als ik weer vervoer heb spreken we gewoon eens een middag of vroeg inde avond af he, als he langer licht is moet dat ook kunnen.
mis toch wel een beetje die fietstochten hoor.
maar je hebt gelijk, school ( slagen ) gaat voor, je moet nu even zorgen dat dat op de eerste plaats staat. Daarbij ziet het er naar uit dat ik dit jaar het bedrijf overneem, maar k zou liever fietsen!
Plaats reactie