Kitzsteinhorn - freeridetrails

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

marcomtb1972 schreef: zo 14 augustus 2022, 21:05 Hieronder een impressie van de bovenste trail op de Kitzsteinhorn de F3 Geisstein Trail die ik afgelopen 28 juli heb verkend.
😍

Mooie trail :-q
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

marcomtb1972 schreef: zo 14 augustus 2022, 21:05 Hieronder een impressie van de bovenste trail op de Kitzsteinhorn de F3 Geisstein Trail die ik afgelopen 28 juli heb verkend.

https://www.youtube.com/watch?v=ysex-CRRdz8
Mooi parcours om een duim te breken!
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Hey Buddy ! Oja, god dammit, dat is ook zo, dat was toen een vervelende uitglijder :-{

Ik denk dat ze in het verleden teveel klachten / ongelukjes hebben gehad, de entree / begin van de Geisstein trail hebben ze verlegt / makkelijker gemaakt :-q
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Hieronder deel 2 van me verkenning op de Kitzsteinhorn, ik vervolg de afdaling na de F3 Geisstein trail door op de F2 Wustlau Trail. Start van de trail ligt op 2000 meter hoogte rechts naast het liftstation door het ijzeren poortje en je daalt dan 1100 hm terug naar het dal. Good stuff :-q
Het voordeel van filmen tijdens het rijden is dat je achteraf ook kan genieten van het uitzicht, tijdens het rijden heb ik het te druk zeg maar :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=C3PqNZV2Nbk
Plaats reactie