Oostenrijk

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Bedankt voor de tips heren ~

Wij hebben na jullie tips gekozen voor Oostenrijk. we gaan met 4 kids (en hopelijk 2 of meer mtb's) naar Serfaus !

dat moet dus helemaal goed komen !
Mika3103
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 12:39

jeroentune schreef:Bedankt voor de tips heren ~

Wij hebben na jullie tips gekozen voor Oostenrijk. we gaan met 4 kids (en hopelijk 2 of meer mtb's) naar Serfaus !

dat moet dus helemaal goed komen !
He' niet mijn topic jatten :D , maar serfaus klonk ons ook goed in de oren.
Nu nog een geschikte accomodatie vinden.moet ook nog een hond mee.
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Hihi ,,, Wij hebben net geboekt . en we gaan met 6 personen inderdaad naar Serfaus .. we gaan proberen om 3 fietsen mee te nemen .... zal een hele uittocht worden ... het is inderdaad wel een kinder paradijs daar ! perfect om ook als ouders even een klein rondje te fietsen op de mooie paden daar .. ik kan letterlijk niet wachten !

Michel ,, nog een appartementje kunnen vinden via google earth ?
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Leuke vooruitzichten allemaal!! Wij gaan voor het 2de jaar naar Kitzbuhel, vorig jaar fietsen gehuurd en kon toen een klim niet maken, nu met eigen fietsen nog eens proberen!! :wink:
Mika3103
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 12:39

jeroentune schreef:Hihi ,,, Wij hebben net geboekt . en we gaan met 6 personen inderdaad naar Serfaus .. we gaan proberen om 3 fietsen mee te nemen .... zal een hele uittocht worden ... het is inderdaad wel een kinder paradijs daar ! perfect om ook als ouders even een klein rondje te fietsen op de mooie paden daar .. ik kan letterlijk niet wachten !

Michel ,, nog een appartementje kunnen vinden via google earth ?
Nee, nog niet.
We moeten nog eerst goed keuring op vakantie periode krijgen :evil:
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Aaah ok .... We wachten af ! wij zitten hoog vlak naast het buitenzwembad. . lekker handig met de kids !

Succes !
Boscrosser81
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 18 oktober 2013, 19:45

Iemand een tip voor een leuk verblijf in Serfaus. 2 volwassenen en 1 kleintje (2jr).
Bij voorkeur Hotel met zwembad.
exocet103
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 533
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 00:13
Mijn mountainbike: Merida Ninenty Six 2016
Contacteer:

Vorig jaar in appartement Rubin gezeten met onze dochter van toen 2, geen zwembad maar een goed Italiaans restaurant en speeltuintje binnen en buiten met wat konijnen en voldoende ruimte ook voor je MTB. Dorp is autovrij voor toeristen, dus als je boodschappen moet doen moet je wel effe sjouwen.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Dubbel Topic-hack.
Eerste vakantie is geboekt.
Lekker ergens eind augustus 9 dagen naar Saalbach-Hinterglemm.
All in hotel met Jokerkaart. Nu nog een 27,5" "freerider" van een vierkant merk mee
zien te charteren ergens.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
linkeballer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: di 12 november 2013, 17:38

Hé Pat, tegen redelijke prijzen kun je bij de Bike 'n Soul shop in Hinterglemm leuke fietsen huren. Geen vierkant merk mer wel bv een scott genius. Daar kun je je behoorlijk mee uitleven daar. En als dat niet genoeg is hebben ze ook downhill fietsen en uitrusting te huur.
En, nee, ik heb geen commerciële belangen bij die tent, maar een paar keer geweest en erg goed bevallen! :)
Education is important, but riding your bike is importanter!
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Boscrosser ,

Ik heb via google earth gezocht en daar kwam ik in het dorp allerlei huisjes tegen . Je kunt dan op een link drukken van het huisje en dan kom je gelijk op de website van dat huisje. vervolgens kun je ze gewoon een email sturen en zo boeken.

Wij zitten van de zomer helemaal hoog rechts bovenin ..aan het begin van het dorp .. daar is sinds kort ook een openbaar zwembad met glijbaan. bij het boeken van je huisje / hotel krijg je ook een summer card en die geeft weer toegang tot alle liften , kinderclubs en ook dit zwembad. Wij nemen 3 fietsen mee en zullen vooral kleine tochtjes doen .. indien de mogelijkheid zich voordoet zal ik natuurlijk ook een keer het bike park opzoeken en een paar singe tracks rijden..

Mika al gelukt met boeken ?
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Als wij dan toch in Oostenrijk zijn, maken we ook even een uitstapje................ http://www.salzkammergut-trophy.at/salz ... phy-pid714" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn vrouw gaat de 38 doen en ik de 73km, leuke toch lijkt mij!!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

@ linkeballer,
Ik heb vorig jaar de X-line een paar keer gereden op mijn Camber, 29er met 110 mm.
Ook te doen maar je krijgt daar wel een paar stevige schouders van dus iets meer comfort
is wel lekker. Huren hoeft dus niet, ik regel wel ergens wat ;)

Wat ik dit jaar niet van plan ben is mijn protectie thuis laten liggen... De softpads lagen netjes
in de koffer maar de hardshells hingen nog mooi de garage.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
linkeballer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: di 12 november 2013, 17:38

Ha, dan hoef ik niks meer uit te leggen! :wink:
Zelf n aantal keer met de ht van de hacklbergtrail af gestuitert. Supermooi, maar had toch steeds het idee dat ik vooral op mn voorwiel naar beneden kwam. :winkie:
Schitterend gebied om te biken iig met voor elk wat wils!
Education is important, but riding your bike is importanter!
Plaats reactie