Livigno Italië

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
sjezer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 18:13

Niet met deze reis, wel met Vasa 2x in Livigno geweest (Giro Stelvio en Ischgl - Posschiavo). In Livigno ademt het mtb en sport. Het noordoosten van het dorp (richting Bormio, vind ik zelf avontuurlijker, meer "echte" natuur. Het westen, richting Carosello is veel meer geprepareerd. Maar ook dat was geweldig, mooie flowtrails met veel hoogtemeters. Start op 1800 meter op de 1e dag is als laaglander geen cadeau 8) . Ook richting Bernina gletsjer gave vergezichten en een mooie dagtocht van te maken.
Venco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 09:50

Veel mooie verhalen en filmpjes gezien in dit topic!

Wij gaan er volgende week voor het eerst heen (een beetje last minute besloten) en ik vroeg mij af of er iemand is die mij aan wat mooie gps routes kan helpen?
We willen vooral wel wat langere tochten maken, maargoed, alles is welkom!

Bedankt.
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Venco schreef: ma 29 juni 2020, 21:41 Veel mooie verhalen en filmpjes gezien in dit topic!

Wij gaan er volgende week voor het eerst heen (een beetje last minute besloten) en ik vroeg mij af of er iemand is die mij aan wat mooie gps routes kan helpen?
We willen vooral wel wat langere tochten maken, maargoed, alles is welkom!

Bedankt.
Hi, volgens mij hebben wij al via m’n FB ‘TeamSwissMTB’ pagina contact gehad ?
Als ik zo je naam zie dan scheelt het 1 letter :lol:

Zo niet, ik heb nog wat GPX files beschikbaar :-q
MTBRemco
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 11:59
Mijn mountainbike: Bird Aeris 145

Deze vakantie ook een dagje naar Livigno geweest voor een dagje Mottolino bikepark. Mooi uitgebreide routes en goede voorzieningen. Zowel flow als technisch. Ook nog even mij vaardigheden via een privéles verbeterd en ook dag was van goede kwaliteit. Top locatie! Ga ik zeker vaker heen.
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Hoe streng zijn ze in Livigno met de corona regels? Als ik het goed begrijp moet je altijd masker op behalve bij het sporten. Is de sfeer verder nog steeds goed?

wij gaan vanaf zaterdag 2 weken naar de alpen en Livigno lijkt ons leuk als eerste stop.
Plaats reactie