Mini TransLuxemburg

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Over twee weken hoop ik samen met een maat richting Luxemburg te gaan om daar een midweekje te mtben. Even een paar vragen.
De Kautenbach enduro staat sowieso op het to-do lijstje. Hopelijk lukt het ook om een variant van de MMMM of EEEEE route te rijden, indien gpx aanwezig uiteraard. Welke (gpx) routes zijn nog meer must rides volgens jullie? Is de route van Dudelange bv de moeite waard?
Metgezel fietst op een Trek Procaliber 6. Meegeleverde banden zijn de Bontrager XR2 Team Issue (29x2.20) met biba. Laatste keer in Limburg werd er regelmatig lek gereden. is het waarschijnlijk dat dit in Luxemburg ook veel zal gebeuren gezien de rotsachtige ondergrond? Moeten er zwaardere banden om?
En een beetje vloeken in de kerk, maar de racefiets gaat ook mee. Metgezel wil ook graag één dagje met de roadbike op pad. Iemand goeie tips welke route zeer de moeite waard is?
Juh!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Deze ook al gelezen?
viewtopic.php?f=12&t=144774

Verder staan op de site van O2bikers een 4-tal roadbooks #220 (die helaas in een slecht xml dialect zijn opgeslagen).

Verder zijn er wat enduro trails te downloaden, Deelux-enduro.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Die had ik nog niet gelezen. Bedankt!
Juh!
Plaats reactie