Tapada Nacional de Mafra, Portugal.

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

ThaSingleTrackMastah schreef: di 30 oktober 2018, 02:31 Have Fun !!!
Thanks TSTM :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mario070 schreef: di 30 oktober 2018, 02:03 Daar is deze één van..... :-D

Afbeelding

en dit de tweede :lol:

Afbeelding
Dan neem ik woensdag de bike mee naar huis.....dan kunnen we donderdag tegelijk de deur uit... :-D :-q
haha grappig zeg, bij die eerste heb ik zelfs een keer een powernap gedaan in het zonnetje.
in mijn sys topic over de scout kwam deze naar voren dus die kon ik snel tevoorschijn toveren voordat ik zo naar schiphol ga.
ik stuur je vanavond een berichtje met mijn nummer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q goede reis.... :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

10 maanden en 1 dag later... :-D poging: 2 :lol:
Afbeelding
Vandaag goed zonnig weer met een briesje :D dus bij uitstek de ideale omstandigheden om weer eens de Tapada te gaan rijden.....dacht ik :D in iedergeval de eerste 12 km zijn nu een stuk beter te rijden dan de afgelopen keer :-q maar op het uiterste deel van de 25 km lange Tapada route krijg ik een lek in mijn achter band..... :-{
Afbeelding
niets bij mij en hierdoor gedoemd terug lopen :( dan wel geluk bij een ongeluk door de gps in 7 km terug kunnen lopen :-D en ik was terug bij de start :-D in de auto de bandenpomp en een plakspullen doosje liggen....zonder lijm kwam ik op dat moment achter... :((
Aankomend weekend poging 3 dan maar :D en nu dan wel met de complete uitrusting op pad dan maar :-D anders gaat het mij nooit lukken om de Tapada btt route één keer fatsoenlijk te kunnen rijden :winkie:
Afbeelding
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zo gezegd en zo gedaan.....afgelopen zondag terug naar de Tapada en 2x route rood van 25 km ieder en route wit van 8 km, 58 km totaal :-D..... Dus mijn Amerongse berg marathon voor dit jaar zit erop. .. :-D eindelijk is het mij gelukt :-D al ben ik wel gesloopt en de tel kwijt geraakt of het nu 8 of 9 meedogenloze klimmen per ronde zijn... :D data en foto's komen nog eerst alles in ordening brengen :D ook mooi om het onderhoud en de daardoor veranderingen t/o vorig jaar te zien :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi zo Mario :-q
3 maal is scheepsrecht, geldt blijkbaar ook op de btt ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie