Hardtail in Slovenië

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
KeesKachel
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 juni 2019, 20:34
Mijn mountainbike: Spark 900 AXS

Van de zomer staat Slovenië op de planning. Kransjka Gora en Kobarid, nu vraag ik me af: overleef je dat een beetje op je hardtail met dropper? Of is er echt geen jofele singletrack te vinden en ontkom je niet aan het huren van een fully?
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Volgens mij kan Mark081 zie viewtopic.php?f=12&t=137556&start=90 hier alles over vertellen.

Ik vermoed dat je zelf moet kiezen waar en hoe je wilt rijden en dat er bij die rijstijl routes te vinden zijn.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Toen ik in Kransjka Gora dacht dat rood niet zo moeilijk moest zijn met m'n xc fully werd het best interessant.

De Robbe trail is trouwens ook leuk, te vinden op trailforks.


Geometrie is belangrijker dan vering.
Je rijstijl en skills ook.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik ben er geweest. Interessante trails vind je alleen olv een gids als Mark. Als je zelf op onderzoek gaat, kom je alleen op boswegen uit waar ook bosvoertuigen komen. In het laatste geval kun je waarschijnlijk wel met een HT uit. Afhankelijk van je skills
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie