fiets huren les deux alpes

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Deze zomer gaan we met de family richting de alpen.

Nu wil ik misschien daar (DH) fiets huren.
Maar je hebt daar nogal keus.

Iemand positieve of negatieve ervaringen??

Waar kan ik beste liftpas kopen??
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

https://www.nu.nl/274471/video/honderde ... piste.html


Waar je een fiets kunt huren weet ik niet maar van deze helling kun je beter niet fietsen :lol: :lol:
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2010
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Zoek de hele race maar eens op op YouTube 👍

Liftpas kopen is volgens mij gewoon centraal in het dorp, fiets huren heb ik daar nooit gedaan...
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

liftpas kopen kan volgens mij bij elke lift, maar iig op het plein bij de grote gondel.

zelf geen ervaring met daar een fiets huren, maar ik sprak wel in de lift iemand die een huurfiets had. hij zei dat hij 's ochtends bijna een uur bezig was geweest om een fiets te vinden, alles was al verhuurd/gereserveerd op een doordeweekse dag in Augustus.
hij had de fiets meegekregen met keiharde banden, waarschijnlijk zijn ze bang dat je de velgen kapot rijdt.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Je moet in het seizoen er inderdaad vroeg bij zijn of reserveren. Je kunt op bijna 10 plekken wel fietsen huren, van redelijk tot goed, wat materiaal betreft. De meeste fietsen zijn wat lomp, inderdaad die bandenspanning. En vaak zijn de instelknoppen van de vering afgeplakt, niet ideaal voor lichte rijders. Ik heb wel eens beter materiaal gezien, maar wat er te huur is lijkt te voldoen.

1x daar een fiets voor Miss TB gehuurd, naar aanleiding daar van maar besloten zelf een fiets te kopen (omdat ze het leuk vond en het materiaal wat tegen viel...).
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie