Bregenzerwald mtb tips gezocht

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Top! veel plezier alvast
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4711
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Ha Rutger. Vandaag een klein rondje gedaan vanuit Schoppernau. Omhoog via de dalafdaling 21. Tot aan bovenaan Breitenalpe. Dacht dat ik daar vandaag met wandelen een mooi pad gezien had (zag een andere mtb’er) maar bij nader inzien was dat niet een te fietsen pad. Veel te nat/blubber koeienpad. Dus wil je echt mooie routes vinden zal toch lastig worden. Veel klein roodgestippelde paden zijn niet echt goed op de mtb te doen. En de andere zijn al gauw schrötter paden. Wel een mooi pad vanaf bergstation naar datzelfde punt en door naar beneden naar Breitenalpe. Dat is goed te doen en single track achtig. Ik was er maar 2 dagen dus 1x race en 1x mtb. Misschien is het een goede optie een mtb/wanderkarte te kopen. Dan zie je allerlei mogelijkheden. Vond nog wel een marathon van 80 km met 5000hm van Schoppernau naar Mittelberg en weer terug. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Ik kom zeker terug. Wandelen is hier wel echt heel mooi. En met de gratis gastekarte kan je omhoog met de bergbahnen en lekker zwemmen in de zwembaden van de dorpjes. Veel plezier!
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

ja ik zal eens kijken, misschien eens kijken of het de moeite is een gids te huren, dat levert normaal gesproken het meeste op als je een beetje een goede hebt
Plaats reactie