vakantie 2020

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
MarianneW
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 11:48
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.7 en Cannondale Flash C3

Rondom Girona kun je goed mountainbiken, en in Girona heel goed winkelen én lekker eten. Ook leuk om te doen is mtb / trekkingfiets huren voor de dames en met z'n vieren via het offroad fietspad naar de kust (Sant Feliu de Guixols fietsen. Is zo'n 80 km (retour) en een prachtige route door de natuur (450 hm). Een andere leuke winkelstad daar in de buurt is Palafrugell. Prachtig mtb gebied richting Girona. Van daaruit zijn er veel uitstapjes mét en zonder mtb mogelijk. Pals, Begur e.d.
Dennis Punt
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 15:22
Mijn mountainbike: Pipedream Moxie

Drome en Vaucluse zijn super. De Mont Ventoux heeft meerdere enduro trails (niet te technisch) naar beneden. Overigens in Drome en Vaucluse nog nooit last gehad van afgesloten trails. Wel van de warmte...... Ik ga daar liever heen in de mei vakantie.

Zelf ga ik komende zomer naar Latsch in Italie, vlak bij de Stevio. Fantastisch fietsen daar en veel Italiaanse steden onder handbereik. Ook Livigno is aan te rijden voor een dag tax free shoppen en bike park.

Enjoy!

Grt,
Dennis
Plaats reactie