Groeps MTB reis Alpen juni 2020

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

suravida schreef: wo 4 november 2020, 18:29 Ik zou daar graag nog Legenduro aan willen toevoegen. Sympathieke Vlaming die de dikste paden weet te vinden. :-q
Dat is niet eerlijk, hun zitten in zo'n vet gebied dat het niet fout kan :-D

O, en om in Frankrijk te mogen gidsen moet je een redelijke opleiding hebben genoten.
Het is daar een vak in tegenstelling tot hier in Nederland.
Je zult daar dus ook eerder een bepaalde vorm van professionaliteit hebben.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik was afgelopen zomer te gast bij Mtb Verbier (Nederlands echtpaar) en ook dat is me goed bevallen. Ze passen het aanbod aan op het niveau van de groep en dus hebben we het aardig voor de kiezen gehad. Ze werken met meerde gidsen en splitsen groepen dus ook op. Wat overigens ook goed werkt bij diverse aanbieders is dat je met een groep gaat, als die van vergelijkbaar niveau zijn of zich aan elkaar aan willen passen ga je al snel met je eigen groep + gids op pad.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

suravida schreef: wo 4 november 2020, 18:29 Ik zou daar graag nog Legenduro aan willen toevoegen. Sympathieke Vlaming die de dikste paden weet te vinden. :-q

Ik heb zijn site even bekeken en zag mijzelf al op zo'n mooie afdaling naar beneden gaan. Lijkt mij echt fantastisch.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Dank voor de tips! Aangezien ik volgens mij nog niet helemaal klaar ben voor de dikste paden ga ik denk ik eens beginnen met een niet te gekke vasa, en dan kijken of die gek genoeg was of naar meer smaakte :-q .
iig over paar weken een clinic om techniek wat bij te punten, helaas weinig vriendjes die leukere dingen willen fietsen, dus dan zijn die georganiseerde reizen een uitkomst.
De Majoor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: za 8 februari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Commencal meta, Kona rove, Kona Unit

+1 voor legenduro!!!

Supergoed geregeld, tochten in samenspraak met de gids, routes worden aangepast aan t niveau.
Combinatie v natuurlijke paden en bike park.
En perfect concept, lekker biken en savonds staat t eten klaar. Top. :-q
Plaats reactie