Sedona Arizona

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Deze keer een familie tripje naar Sedona, samen met vrienden uit Amerika (Ohio). Een speciale reis omdat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat ik samen met Rody Walter van Groovy Cycleworks heb kunnen rijden i.v.m. zijn naderende harttransplantatie*. Bijzonder om samen met hem, zijn vrouw en dochter + wat gezamenlijke vrienden nog wat zaken vd bucket list af te vinken. Mooie en emotionele dagen.

Erg dankbaar om dit te kunnen delen met vrouw en kinders, weer positief verrast met wat de kleine man rijden kan op de (zeer) technische trails van Sedona. Uiteraard de echt extreme dingen niet gereden deze keer, daarvoor hou ik teveel van de kleine man :kiss:

*zijn eigen verhaal
https://www.youtube.com/watch?v=fcr6RAczUrg



Ons onderkomen

Afbeelding

Papa zelf

Afbeelding

Hidde

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hidde, Rody en "Big Water" Al

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Vet! Had het verhaal van Rody al op Insta en zijn website gelezen, tragisch, en helemaal dat hij dan in de VS woont. :-{

White Line nog gereden? :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

suravida schreef: di 3 maart 2020, 16:37 White Line nog gereden? :winkie:
Niet eens in de buurt geweest :winkie: ..... in de ochtenden nog vorst en ook op hangover waren sommige secties ijzig ...... dat wil je daar echt niet hebben. Ik heb me braaf gedragen en geen fratsen uitgehaald, ouder en wijzer geworden :roll:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Mooi verhaal! en herkenbaar dat die koters altijd door een plas moeten rijden.........
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Yep mooi maar had eigenlijk informatie van de regio en de trails verwacht ipv een korte samenvatting van je vakantie. :-q :lol:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Jefro98 schreef: di 3 maart 2020, 18:29 Yep mooi maar had eigenlijk informatie van de regio en de trails verwacht ipv een korte samenvatting van je vakantie. :-q :lol:
Dat is in Sedona niet zo lastig hoor, zorg dat je er geraakt, haal een trailmap en je kunt weken/maanden de meest fantastische trails rijden.
Van redelijk begaanbaar tot extreem technisch en exposed. Een Mountainbike paradijs zeg maar. Was mijn 3e keer daar en ik kom er zeker weer terug :-q

Onderweg van Phoenix naar Sedona (dikke 2 uur rijden) zijn Black Canyon en Granite Basin nog leuke trails. Ook omgeving Phx is genoeg te rijden.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Vet, it brings back memories
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Erg mooi!

You did this so I didn't have too :-)

Thanks
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Ik ga daar September maar eens kijken, incl Moab ( ja weer😉) Fruita en uiteraard Sedona. We hebben dan nog wat dagen over, nog nader in te vullen.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi plaatjes

En eigen bikes mee, altijd fijn.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Pinonoir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 20 februari 2009, 21:25

Fraaie plaatjes! Ik wil weer terug.
Big_Philly
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: ma 9 maart 2015, 16:18
Mijn mountainbike: Trek ProCaliber 6 / Giant Trance X 29

Gaaf om zoiets met je zoon te kunnen doen!
Mijn kleine man is 4 en gaat af en toe mee op tamme singletrackjes op zijn fietsje met noppenbandjes :D Zodra hij oud genoeg is krijgt 'ie (als hij nog steeds wil natuurlijk) een echte MTB.
Ontzettend mooie omgeving; ik zie regelmatig stukken voorbij komen op Hardtail Party. Volgens mij moet Sedona ook op mijn bucket list...
Plaats reactie