Walsdorf Luxemburg gravel/mtb?

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Dag,

Zijn er nog leuke gps files in de buurt van Walsdorf? Sta begin juli 2 weken op de camping en neem de mtb (of misschien de gravelbike) mee.
Heb 1 route gevonden vanaf de camping, maar misschien heeft iemand tips voor een leuke route? De bedoeling is om vier of vijf keer te gaan (het blijft vakantie..#happyfamily).
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Volgens mij is de Enduro Kautenbach niet zo ver. Zie ook
Biker_Jesse schreef: di 31 oktober 2017, 14:46 Ik zie net dat ik helemaal geen terugkoppeling geplaatst heb. Wat is Luxemburg VET! :winkie: Ik had een Ardennen-achtige omgeving verwacht, maar Luxemburg is toch wat technischer en rotsiger. Prachtige trails gereden in de omgeving van Esch-sur-Sure. De MMMM en EEEEE tracks hebben fantastische afdalingen, maar ook ontiegelijk zware klimmen. De laatste dag dus een route van Gpsies gefietst: Endura Kautenbach. Dat was op en top genieten. Nog steeds pittige klimmen, maar over technisch wat makkelijker terrein, maar de afdalingen... Stuk voor stuk toverden ze een brede grijns op de smoel en deden ze een beroep op je technische skills. Bijna 100% singletrack, ontzettend veel switchbacks, afdalen langs afgronden, drops, rotsig terrein. Voor een impressie heb ik wat beelden achter elkaar gezet:

https://youtu.be/bqLdEfxUjfU
Plaats reactie