Mountainbiken in de Dordogne

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4077
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

kermit schreef: za 30 oktober 2021, 10:06 Met de e-Focus geweest denk ik? Die beviel daar ook goed?
Top :-q staat net in E-mtb topic
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29972
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Roland 65 schreef: za 30 oktober 2021, 03:47 Beste MTB'ers,
Ik lees hier dat er enkele mensen zijn die het moeilijk hebben met het vinden van toffe routes in de Dordogne. Ikzelf ben na een lange inactive perioide sinds maart dit jaar terug begonnen met MTB en ben woonachtig in Lavaur, tussen Villefranche du Perigord en Monpazier, in het uiterste zuidelijke puntje van de Dordogne op de grens met 2 andere departementen Lot et Garonne en Lot. Wekelijks maak ik mijn tochtjes en breng deze ook in kaart, zowel de officiële als die ikzelf gevonden heb. Ik kan je vertellen dat je hier routes vind die vergelijkbaar zijn met de Belgische Ardennen en heb er hier al gedaan tot 50 km en met meer dan 1000 hoogtemeters. Als je intresse hebt of vragen hebt over de streek en routes help ik je graag verder en misschien kunnen we eens samen op pad gaan en kan ik je laten kennismaken met deze prachtige streek. Groetjes
Als je gpx tracks ergens staan, dan zijn we wel blij met een linkje ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie