Zondag 3 November = Bikersdag 2013(laagdrempelig & gezellig)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Het handigst is het om het met minimaal 3 voorrijders en 3 hekkensluiters te doen. Elk jaar zijn er drie categorieën, super, turbo diesel en diesels. Voor elke groep heb je dus een kop en een achterrijder nodig. Helaas woon ik te ver van jullie vandaan om te kunnen participeren in de voorbereiding... Maar dit even als weetje... :wink:
Gebruikersavatar
Tribux
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 883
Lid geworden op: di 19 juni 2012, 13:56
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout

Kan ik me goed in vinden Mud!

Voor het groepje van 3 personen bedoel ik eigen de organisatie van te voren. die 3 mensen kunnen dan ook voorrijden. De hekkensluiters hoeven niet perse mee te helpen met organiseren. Naar mijn idee is het belangrijkste dat ze de omgeving kennen om mensen naar huis te navigeren.

Of zie ik hier iets over het hoofd?

EDIT: zelf rijd ik wel voorop of achterop bij de dieselgroep! Heel misschien turbo, maar super wordt em niet haha!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Vorig jaar hadden de koprijders en hekkensluiters portofonisch contact. Je hebt al snel nml dat er gaten vallen en dan kunnen ze de voorhoede even laten wachten. Ook in geval van ongelukken en dat soort dingen toch wel handig zeg maar...

Misschien even een paar mensen pb's sturen die erg actief in het topic Schoorl zijn...???
Gebruikersavatar
Tribux
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 883
Lid geworden op: di 19 juni 2012, 13:56
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout

Ja ik ga wel eens rondvragen! Jullie horen hier nog wat van!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Maak anders alvast een nieuw topic aan met de juiste datum... ;-)
Plaats reactie