6e mountainbike clinic ATBFellowship

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Het zit er alweer een paar dagen op; een druk maar erg leuk weekend met 23 deelnemers in Houffalize. We zijn op dit moment de foto's aan het verzamelen van deelnemers, zodat we die in ons fotoboek erbij kunnen zetten. We zijn al erg benieuwd wat iedereen ervan vond, dus laat het ons weten (via enquete die nog wordt gestuurd, maar ook in deze thread).
marcke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: za 11 december 2004, 22:43
Mijn mountainbike: met ronde wielen

Het was in 1 woord FANTASTIES,
Mark,Mike enNathalie bedankt, hiervoor.
De organisatie was zeer goed, de blokhutten gezellig en goed voorzien van het nodige eten en drinken(alleen wat weinig eitjes)(geintje mark). :D
Het fietsen ook zeer leerzaam en vooral leuk,nog enkele tips en trics gekregen van karst en job.
Graag wil ik ook de medebewoners van de blokhut bedanken voor hun gezelligheid, heren en dame het was top.
Dit weekend is echt een aanrader voor elke mountainbike liefhebber, echter een beetje conditie is wel gewenst.
mark, mike en nathalie ga zo door, en nogmaals bedankt voor het kei gave weekend.
de groeten :-q
meten is weten
Edje
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 7 oktober 2002, 22:42
Mijn mountainbike: Giant anthem X1
Contacteer:

Ja, supergoed weekend gehad. Leuke mensen, prachtig gebied om te biken. Erg goed zoals Karst informatie overbrengt, vertrouwen geeft om je grenzen te verleggen, autoriteit (in positieve zin) uitstraalt. Veel geleerd dus, ook van Job.
Verder, Nathalie, Mike en Mark, prima organisatie en begeleiding. :-q
In de villa onder de blokhutten (huisje negen) dreigde nog even [exaggerationmode] een koolmonoxidevergiftiging toen de schoorsteenklep, nadat het vuur al aan was, dicht bleek en in eerste instantie ook niet open wilde. Gelukkig merkten we vrij snel (nadat we binnen geen hand voor ogen meer konden zien) dat er iets niet in de orde was.
Al met al super dus.
?
handyman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: di 4 november 2003, 21:49

Ik ben het helemaal eens met de vorige reacties.
Ik heb er wel afdalingen bij gehad waarvan ik dacht dat ik er niet zonder kleerscheuren vanaf zou komen. Gelukkig viel het achteraf toch mee. Dit werkt zeker grensverleggend.
Het was een erg leerzaam en boeiend weekend dat zeker voor herhaling vatbaar is.
We hebben nu echter een probleem, wat is het hier dan ontzettend vlak :cry:
Ik wil iedereen bedanken die verandwoordelijk was voor dit gave weekend en ook de rest van de fietsers voor hun gezelligheid. :-q
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Even uit een ander topic, hopelijk laat Alex zijn caps-lock de volgende keer uit:
alex weerkamp schreef:HALLO EVEN BERICHTJE VAN MIJ (ALEX) HET WAS EEN SUPER WEEKEND
ONDANKS DAT HET WEER NIET ERG OP ZN BEST WAS ,WAT ZONNESCHIJN BETREFT TENMINSTE KON HET EIGENLIJK NIET KAPOT IK VONDT HET EEN SUPERPLOEG BIJ MEKAAR ONDANKS DAT ER EEN PAAR PROF BIJZATEN
HE (MARK) .MIKE, NATHALIE,MARK BEDANKT VOOR ALLES EN DE GOEDE
ZORGEN :-q .KARSTEN EN JOP NATUURLIJK OOK
WE KOMEN ZEKER NOG EEN KEER TERUG BIJ JULLIE EN NEMEN ER DAN NOG EEN PAAR MEER BIJ MEE. OH JA ZATERDAGAVOND WAS OOK PERFECT GEREGELD OOK AL MOEST MARK EVEN OP ZN ETEN WACHTEN
SUPER SUPER SUPER
DE GROETEN ALEX
<3
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

En nog iemand die het niet helemaal begrijpt (ondanks de goede intenties):
Gertweijman schreef:Het was een geweldige ervaring om bergen ,beekjes en afdalingen te doen,die je zonder het hele begeleidende team nooit zou hebben gedaan.
Verder was het ook enorm gezellig en goed georganiceerd.
Mede bikers,Marck,Mike,Natalie,Karst en Job Hartstike bedankt voor dit geweldige weekend. :-q :-q :-q :-q :-q :-q
<3
Plaats reactie