7e mountainbike clinic ATB Fellowship

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Na een vlotte terugreis vanuit Houffalize (ze zijn nu ook in Belgie overal aan het werken aan de weg), kijken we terug op een clinic waar mensen hun grenzen hebben opgezocht, en sommigen er zelfs over heen zijn gegaan.

De 22 deelnemers waren enthousiast, en dat maakt het voor ons ook leuk natuurlijk. Het fotoboek is bijgewerkt zodat iedereen een indruk kan krijgen. We zijn wederom erg benieuwd wat iedereen ervan vond, dus laat het ons weten (via enquete die nog wordt gestuurd, maar ook in deze thread).
Monique
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: di 14 juni 2005, 22:19
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper

Wij (Saskia en Monique) hebben in ieder geval enorm genoten!! Vele grenzen verlegd en heel erg veel geleerd en dat ook werkelijk kunnen oefenen. Daarnaast was de groep natuurlijk top, zoveel verschillende mensen, de een had nog nooit op een mtb gezeten en de ander had al vele jaren mtb ervaring.

Ik vond zelf de eerste dag erg leuk, wel jammer dat de groep tijdens de ochtend enorm groot was. Maar de uitleg van Karst en Job was duidelijk en de tips zeer bruikbaar.

In de middag is de groep opgesplits en dat vond ik zelf wel heel prettig. Voor mij persoonlijk was de zondag helemaal een topdag (ondanks mijn zware benen). Ik vond Patrick Tolhoek een hele prettige en gezellig vent en hij heeft (mede door de kleine omvang van deze enorme bikkel groep hi hi) heel veel kunnen vertellen en veel tips kunnen geven. SUPER!!

Al met al genoeg reden om iedereen enthousiast te maken voor deze clinics. En reden genoeg om dit weekend nog een keer naar Houffa te gaan ha ha. :P
Niet mutsen maar fietsen!!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Girl Power schreef:Beste MTB-ers, wij hebben een fantastisch weekend achter de rug!
Alles was TOP georganiseerd, de clinic heeft ons weer wat tips en trucs opgeleverd, een mooie fiets omgeving en erg goed uitgeruste blokhutten.
Een gezellige groep dus ook na het mtb-en hebben we het erg naar ons zin gehad. We kunnen iedereen die van MTB-en houdt deze clinic aanraden, en een tip, ga na het diner op zaterdag even naar de kelder bar. Afgelopen zaterdag was er een optreden van de plaatselijke huis-band, errug gezellig!!!
Zondag hebben we op eigen gelegenheid een super relaxed mtb/terrastochtje gefiets met de mannen uit Druten en Cromfoort, wederom erg leuk.
Kortom we hebben het helemaal goed gehad en ontzettend veel gelachen.
Allemaal de groeten, het Girl Power team.

PS: mannen uit Druten en Cromfoort foto's komen eraan met wat data
voor onze mtb-date. Kus!
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Big Biker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 10:28
Mijn mountainbike: Specialized

Wij, H2F, de mannen uit Cromvoirt en Druten hebben ons zeker goed vermaakt afgelopen weekend. Lekker gefietst, gelachen, gegeten en gedronken. Tip tegen spierpijn is lekker dansen op zaterdagavond in de Kelder van Achouffe. Volgende keer allemaal gaan is echte aanrader.

Voor wat betreft de clinic op zaterdag: zeer nuttig. Goede tips en hulp bij het uitoefenen daarvan. Fijn dat je een fietsenmaker bij hebt onderweg !!!!! Voor iedereen geschikt.

Al met al een aanrader om te doen en wie weet gaan we nog wel een keer.

Groeten van H2F,
Jeroen

Ps: H2F > Hard 2 Follow
H2F
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 27 juni 2005, 10:52

TOP weekend gehad. en nog nooit zoveel dames tegelijkertijd in het bos op een bike gezien ?!?!?!?!?!
We zijn zeer benieuwd naar de foto's... kan nooit veel goeds zijn.
Oja.. we zijn er ook iets wijzer van geworden ( gelukkig maar )
Zaterdagavond was zeer gezellig en is een aanrader 1e klas.
Vooral de leadzangeres was Super.

We horen de data wel Girlpower dames....
ps maandag gelijk de nagels laten doen
Girl Power
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 4 juli 2005, 21:58


:lol:
Foto's zijn erg leuk geworden en naar jullie onderweg.
Ook het voorstel van de datum is reeds bekend.
We wachten met gepaste spanning af.
By the way, die naam H2F..... Was het niet het Girl Power team welke zondags als eerste op de berg stond?? (Muv Olaf natuurlijk!)

Greetz van de 3 wijzen uit het Oosten welke ontsnapt zijn uit het sprookjesbos!!


P.S. Nog een adres nodig van een goede nagelstudio?
:-q
olaff
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 20 juli 2005, 15:32

Girl Power schreef: :lol:
Foto's zijn erg leuk geworden en naar jullie onderweg.
Ook het voorstel van de datum is reeds bekend.
We wachten met gepaste spanning af.
By the way, die naam H2F..... Was het niet het Girl Power team welke zondags als eerste op de berg stond?? (Muv Olaf natuurlijk!)

Greetz van de 3 wijzen uit het Oosten welke ontsnapt zijn uit het sprookjesbos!!


P.S. Nog een adres nodig van een goede nagelstudio?
:-q
Hallo Dames,

Was afgelopen week nog in Oldenzaal. Begrijpelijk dat jullie een beetje achter bleven in België!!!!! Zag helemaal geen bergen of maar zelfs bergjes????? Een goed adres voor een nagelstudio is altijd welkom.
Weet nooit wanneer dit te pas kan komen.

Groeten H2F
PS een fijne vakantie dames
Plaats reactie