volgende bikersdag

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

:wink: Hmmmm, het valt niet mee het toe te geven als niet-Limburger, maar inderdaad is Limburg groot genoeg (en mooi genoeg) om een tweede bikersdag te kunnen verantwoorden. :wink:

Even zonder gekheid, hoewel Zuid Limburg voor de meesten een @#$%^&* eind weg is, is het wel dé plek bij uitstek om te biken in ons vlakke landje.
Misschien kunnen we de datum wat naar voren trekken :) en er een overnachting op de camping aan vast plakken.

Maasmechellen, Paaj, please explain.

Verder ben ik zeer vereerd om tot gids gebombardeerd te worden.
Als het aan mij ligt moeten de pasporten mee, want dan maken we vanuit het Vijlenerbos via het drielandenpunt een uitstapje naar het Aachenerwald en het Bois de Preuss.
Volgens Aad z'n horloge hadden we laatst 1400 hm op een ritje van net geen 40 km.
Niet verkeerd lijkt mij.
Laatst gewijzigd door Walter op ma 24 juni 2002, 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Laten we eens gek doen, dan gaan we een weekendje forumbiken in de ardennen :-D
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Sven schreef:Zuid Limburg zijn we al geweest. Op zich erg tof daar, maar ik ga liever naar een plaats waar ik nog nooit geweest ben.
Dinteloord.

Kom maar op met een voorstel zou ik zeggen Sven.
<3
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

plonskes vijver moet ook leuk zijn maar ik denk niet dat er veel lui hier zijn die hun lichte xc-tjes daar heel houden. Verder de 29 & limburg suits fine to me
Since the beginning...
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Zoals jullie misschien gezien hebben kunnen we op dit nieuwe forum ook polls aanmaken. Ik stel voor dat we een aantal locaties opperen en dan een nieuw topic maken met een poll. Kan iedereen daaro lekker zijn voorkeur aangeven. blijft ook een stuk overzichtelijker met zo'n poll omdat de uitslagen bovenin de topic blijven staan
Eat, sleep, ride, repeat
Thabeerbuster
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is vies :P

Zuid-limburg wordt lastig voor mij of ik moet met iemand mee kunnen rijden, want met de trein is het nogal een eindje....[/quote]
Banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie!
Dr Paaj

Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje Polletje enz enz :evil: :tong
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Mocht een weekend een optie zijn dan moeten we even kijken of we gaan kamperen of dat we met een groepje misschien een trekkershut kunnen regelen.

www.trekkershutten.nl

Schin op Geul Schoonbron

Prijs per nacht &#8364; 32,- excl. &#8364; 1,15 p.p.p.n. vanaf 6 jaar toeristenbelasting en &#8364; 0,75 p.p.p.n. vanaf 6 jaar milieuheffing. Voor een 5é en 6é persoon rekenen wij een toeslag van &#8364; 4,- per nacht (U dient dan wel zelf te zorgen voor een luchtbed of iets dergelijks).
Verwarming: &#8364; 3,- per overnachting extra.
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Een weekend ga ik niet redden, ik moet vlak daarvoor ook al een weekend naar de Grand Raid Godefroy.


Zuid Limburg is zeker groot genoeg om leuke nieuwe paden te kunnen vinden, alleen heb ik alle uitgezette routes daar wel zo ongeveer gehad. Dus ik heb wel een redelijke impressie van hoe het er daar uitziet.

Er is al eerder een poll over geweest, waar toen Nijverdal uitkwam. Daarbij moet ook een nummer 2 geweest zijn. Alleen misschien zijn daar inmiddels andere meningen over. Het belangrijkste is dat er genoeg gidsen zijn, want met 1 gids is het niet meer te redden, denk ik. Daar is de groep te groot voor. Dus misschien kunnen gidsen overleggen en dan een voorstel doen?
Trainen is voor mensen zonder talent!
Dr Paaj

Dus?? Augustus end of begin sept....
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Dr Paaj schreef:Dus?? Augustus end of begin sept....
We hadden al afgesproken voor 29 september.
Nu is de vraag WAAR gaan we bike'n.
<3
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Een poll is natuurlijk wel leuk.

Maar dan moeten we eers weten welke plaatsen we in die pol zetten.
En welke mensen er zouden willen gidsen.

Lijkt me logisch om eerst een nieuw topic te starten.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Sven schreef:Zuid Limburg is zeker groot genoeg om leuke nieuwe paden te kunnen vinden, alleen heb ik alle uitgezette routes daar wel zo ongeveer gehad. Dus ik heb wel een redelijke impressie van hoe het er daar uitziet.
NIET dus.
De vaste routes in Zuid Limburg zijn niet representatief voor wat er te zien is, maar lopen politiekverantwoord om de beste plekjes heen.
Er is meer.
Misschien heeft Paaj ook nog een aantal goede tips.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Ik vrees alleen dat als we met een groep van dertig zijn, waarvan een groot deel in mountainbike.nl tenue, we toch wel een beetje politiek correct moeten blijven :-{ Ben het wel met je eens dat je dan nooit de mooiste plekjes zult zien
Eat, sleep, ride, repeat
Thabeerbuster
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is vies :P

is de planning trouwens zondag de 29ste? mmm wordt mischien nog lastig dan (zeker als het zuid-limburg wordt ivm vervoer) maar ook omdat mn vriendin en mn vader de 25ste jarig zijn (nooooit aan gedacht :oops: ) en mn pa wordt nog 50 ook :oops:
Banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie!
Plaats reactie