MTB clinic was goed

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

Vooral wat betreft boomstammen en trappetjes erg leerzaam. Ga morgen er meteen een paar in Nijmegen/Groesbeek opzoeken :wink:
Verder zoals het hoort een keer goed op mijn smoel gegaan :smile:

En RT: ik stel voor dat jij voortaan bij trappetjes wegblijft....
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-06-08 14:15, schreef Dominus Litis:


En RT: ik stel voor dat jij voortaan bij trappetjes wegblijft....


</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Hey, RT: je zou aandelen Michelin moeten kopen :razz: :razz: :razz:
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Oja, probeer z.s.m. wat foto's online te zetten :smile:
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-06-08 15:13, schreef Feanbiker:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-06-08 14:15, schreef Dominus Litis:


En RT: ik stel voor dat jij voortaan bij trappetjes wegblijft....


</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Hey, RT: je zou aandelen Michelin moeten kopen :razz: :razz: :razz:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Schwalbe binnenbanden :wink:

trap af ging weer wel goed :wink:
maar omhoog........ hmmmmm

ik vond het heel leuk en leerzaam :-q
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Het was inderdaad de moeite waard.

Het nemen van de verschillende obstakels was erg nuttig. Ook kon je merken dat de gidsen er echt wel iets van afwisten en geven ze een 'goed' antwoord op de verschillende vragen.
Moet hier in de buurt ook maar eens gaan zoeken naar de verschillende objecten. Het trapje heb ik al gevonden.

RT: je gaat wel vooruit. Vorige keer één lekke band nu wel twee. ha ha.
(zelf had ik nog een gebroken brug van mijn zadel, maar hier heb ik geen last van gehad.)

Als de foto's een beetje goed gelukt zijn dan staan ze donderdag wel op mijn page.
Cinq
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Enduro 650b

Het was inderdaad perfect! De eerste crash met mijn Giant heb ik ook meegemaakt dus nu is ie pas echt gedoopt :smile:

Het gebied waar we reden was super en de gidsen hebben ons veel leuke plekjes laten zien, al was het volgens hun maar het topje van de ijsberg.

Wat ik goed vond was dat er stukjes zaten die we een paar keer achter elkaar konden fietsen, zo kun je goed je grenzen verleggen.

Wat betreft de bandenkeuze: bij trapjes oprijden is de Flat Fred toch echt in z'n element :wink:

Morgen hoop ik in Schoorl het fotorolletje vol te schieten, ik zal dan a.s.a.p. de zooi laten ontwikkelen, scannen en on-line zetten.

Oh ja, een Freeride fiets is leuker de berg af dan de andere kant op maar er waren geen sleep- of stoeltjesliften in Arnhem :sad:

Groet Cinq
Libanon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Team Xtr
Contacteer:

he boys en girls
ik heb erg genoten vond het ook een leuke ploeg die we hadden.
ik vind het wel de moeite waard voor een herhaling.
heb heel veel geleerd vandaag en ga dat zeker in de praktijk brengen.
heb nog veel fiets plezier en wie weet zien we elkaar nog in de toekomst.en RT neem de volgende keer een aanhanger mee met binnen banden.hahahahahahahaha
Grtz libanon (Eric)


_________________
Oh oh De Haag mauie stad achtâh de dùine.

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Libanon op 2002-06-08 19:11 ]</font>
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

RT: wellicht een schrale troost, maar zag zojuist dat mijn achterband ook plat staat... :sad:
Cinq
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Enduro 650b

@Libanon: Zorg jij dan volgende keer dat je de sleuteltjes mee hebt? Wordt wel duur als je elke keer een Abus met een slijptol moet verwijderen :smile: :smile: :smile:

Groet Cinq
DaBuzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM 4.0 Pro

Jullie klinken als een "happy bunch" ik heb vandaag met me brakke ribben , nieuwe bandjes gemonteerd en getracht een nieuw Lx voorderailleur te monteren.

Eerst geeft die eikel een 28 maatje mee, terwijl ik een 31,8 buis heb. Dus geruild....nu blijkt het een downpull model te zijn.... Bah :sad: maandag dus weer terug.....

Morgen wel Schoorl dussss :smile:
http://www.ghalia.nl Filigrain Lampen | Twitter @GhaliaNL | Egyptische lampen | Oosterse lampen
Ghalia Home Accessories
Yvonne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02 Deore 2001 / Magura Rond 2Stroke
Contacteer:

Mannen en Carolien,

Ik vond het een fantastische dag!
Heb behoorlijk genoten, en inderdaad Libanon... het is voor herhaling vatbaar, maar dan ga ik voor die tour door de stad!!! :smile: Lijkt me ook fantastisch!

De tip om klikpedalen te kopen, heb ik direct aangepakt, en liep dan ook trots om 14.30uur fietswinkel Roelofs uit!
Morgen de doop in Schoorl! Kijk er al weer naar uit....

En inderdaad, het was een leuke groep!!!

Yvonne
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Ik heb echt genoten vandaag! Een hele leuke groep en gidsen die er echt verstand van hadden :-q . Vooral het nemen van hindernissen en houding in relatie met de ondergrond vond ik heel leerzaam.

Ik ben nu nog trouwens lekker aan het nagenieten met een pijnlijke schouder en knie :D ! Hoort erbij zullen we maar zeggen!

Deze clinic smaakt naar meer. Vooral die urban tour lijkt me wel wat!
Cinq
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Enduro 650b

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-06-08 22:42, schreef Yvonne:
De tip om klikpedalen te kopen, heb ik direct aangepakt, en liep dan ook trots om 14.30uur fietswinkel Roelofs uit!
Morgen de doop in Schoorl! Kijk er al weer naar uit....
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Wow, met klikpedalen in mul zand, da's vragen om moeilijkheden maar gelukkig val je dan ook niet zo hard :wink:

Tot straks,

Cinq
Libanon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Team Xtr
Contacteer:

ja sleutels zijn erg makkelijk vooral als je ze bij je hebt.
lol
Oh oh De Haag mauie stad achtâh de dùine.
Stay home and fall off the bench.
En wie het laatst lacht.
Sterft tenminste vrolijk.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-06-09 10:49, schreef Libanon:
ja sleutels zijn erg makkelijk vooral als je ze bij je hebt.
lol

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
of je neemt een draagbare slijptol mee voor het geval dat :wink: vandaag de theorie in praktijk gebracht...

toertocht in swalmen gedaan... en het ging goeeeeeeeeed zeg.... :smile:

gemiddelde van 22 km/h met berg op en af (en das voor mijn doen heel goed) en het ging hard :smile:
ook weer dingen tegen gekomen die ik normaal anders zou hebben gedaan... vooral een berg opklimmen heb ik nu een heel andere stijl :-q

coolness
Plaats reactie