Wordt het niet weer eens tijd? (deel II)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Gebruikers zijn altijd vrij om iets te organiseren... das geen probleem, maar ze moeten wel
rekening houden met een opkomst van +/- 60 man. dus de gidsen / route moet ook op orde
zijn om er 60 man doorheen te jagen zonder om de 5 minuten stil te staan... das wat we vorig
jaar meegemaakt hebben. de gidsen die het gebied te weinig kennen en een te ingewikkeld
parcours met zoveel singletrack dat er menig biker verloren ging.
Dat kan dus niet de bedoeling zijn... nu was het vorig jaar 30 graden dus het wachten was
niet zo erg... maar wat als het nu 14 graden is en je staat om de 5 minuten te wachten...

dus een gids of 4 is wel noodzakelijk met zo'n grote groep... liefst zou ik een van tevoren uit-
gepijlde route zien... Maar hier gaat redelijk wat tijd in zitten...
Tevens is het zoals de meeste hier wel weten het niet de bedoeling om een vaste route te
gaan biken...

Zoals Eric in Venlo die een leuke Let's ride heeft voor van de zomer... maar door gebrek aan
gidsen maar een maximaal van 20 man mee wil nemen... ivm...

Dus mensen met ambitie om iets te organiseren laat wat horen van je.
Knal het hier niet klakkeloos neer als je denk dat je wat leuks weet maar denk hier dan
serieus over na...
Slap auwehoeren kunnen we genoeg dus hou het hier Clean...

RT
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

We kunnen altijd een groep op sleeptouw nemen rond het 3-landenpunt.
De route is nog uitgepijld, dwz. de pijlen van de bikersdag van 2003 staan er nog.
De afstand die de gem. forumbiker moet afleggen tot Vaals zorgt er vanzelf voor dat 't niet te druk wordt.

Bij deze dus eigenlijk het voorstel de bikersdagen van 2003, 2004 en 2005 in de herhaling doen, bij gebrek aan beter.
Ik ben namelijk niet in de gelegenheid een nieuwe route te verkennen, uit te zetten en aan ass. gidsen te "leren".
En blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem.

Wanneer ook dit niet wil lukken stel ik voor de bikersdagen als een mooie herinnering te koesteren en dit deel vh forum een nieuwe bestemming te geven.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
The XeroX
Moderator
Moderator
Berichten: 3391
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 18:46
Mijn mountainbike: bunnyhopt 1 meter!
Contacteer:

Lijkt me een goed idee.... Hij mag dan wel voor de 2e x gereden worden..maar we hebben er nu ook wel veel meer nieuwe leden bij.
Gary Fisher Big Sur - K2 Razorback team - Planet X Zebdi - NS Suburban :D

Gary Fisher gestolen!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gesloten