Bikersdag Amerongen. Ik was er niet bij

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Exar had club verplichtingen. De rest was er wel.
<3
KC
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 3 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos - Black and Beautiful
Contacteer:

Van mij mag alles....(bijna).

Maar eh... dit was idd bedoeld (geloof ik) als hoekje voor zielige bikertjes die de bikersdag niet gehaald hebben.... geen vervoer....ziek, zwak en misselijk...en ander ongemak. :((
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'database2.widexs.nl' (1) in /opt/guide/www.mountainbike.nl/HTML/forum/db/mysql4.php on line 48
Could not connect to the database
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Zeg, dat is nog eens een vriendelijke gast die Exar ! Volgende keer moeten we eens gezellig bijkletsen :-q

(sorry dat ik hier weer in sta, ik was WEL mee)
aan het materiaal zal het niet liggen
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Ik was er niet en dat vond ik behoorlijke kl@t#!!! Maar als de volgende keer in Limburg is zal ik wel moeten want dan ga ik gidsen!
When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. And that's my religion.
BOMBPROOF Bram
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 20 september 2002, 16:41
Mijn mountainbike: Bombproof DH-240, C'dale M800 SL, Giant Track, Brams MTS 1, Merida Stormbringer DH-Team, C'dale M500
Contacteer:

en de volgende keer ben ik er ook bij zodra mijn sleutelbeen pijnvrij is (nadat ik hem 3 weken geleden bij Maarn in het bos gebroken heb)

nu nog weer krachten opdoen. twee weken links niks doen geeft een grote sterke rechterschouder en een kleine ielige linkerschouder.

later,

Bombproof Bram
Bombproof Bikes, only for the biggest, baddest people around! We offer: Downhill bikes, Drop bikes, Recumbents, Snowsleds, Hardtails, Scooters & also automotive parts.... Check our website or drop an email for further info
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Moest helaas op vakantie. Maar wel lekker gefietst in Zeeland. Het weer was wel erg relaxed voor jullie.

Vandaag rondje Amerongen gedaan, en veel modder en plassen tegengekomen. :-q

PS: ik kwam erg veel tegenliggers tegen? (Nee, ik reed niet verkeerd om) Is dit een nieuwe rage?
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Plaats reactie