29 Juni bikersdag Vaals "Nieuwe info"

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16706
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nicky87 schreef: Nu worden het er steeds minder
Vergis je niet, als iedereen die op de lijst staat ook echt op komt dagen zijn we met meer dan genoeg...
mtbdriver schreef:Hoe zit het btw met eten en drinken :-{ Onderweg ergens de mogelijkheid om ff bij te tanken of zo??
Neem zelf ook wat mee maar kan maar 1,5 Liter meenemen helaas.
Ik zou in elk geval genoeg te knabbelen en te slurpen meenemen om de rit te kunnen rijden, maar we stoppen onderweg ook een keer. En op z'n laatst kun je op het 3LP bijtanken ;-)

Dus, om vragen voor te zijn:
- genoeg brandstof om het een middagje te kunnen uitzingen.
- echte banden, iedereen met furieuze fredjes en maxxis vlieggewichten sturen we linea recta terug naar het 3LP ;-) (het gaat toch niet om seconden, waar hebben we het over...)
- spul om minstens je eigen band te kunnen fixen (en je vork te kunnen reviseren, maar dat spreekt voor zich).
- remmen en versnellingen die het doen (yep, ook de granny. Sorry George, geldt niet voor jou ;-))
Tuurlijk word je geholpen als er iets is maar we zijn tenslotte de wegenwacht niet.

Ik meende ook nog ergens een vraag gezien te hebben of de route net vantevoren nog nagereden wordt: nee, niet meer. De enige limburger onder de gidsen zit bij de TT in Assen (tja) en wordt pas terug verwacht tegen BBQ-tijd :D
Voor de andere gidsen is het ook vlug 200km op-en-neer in de auto naar Vaals... en we hebben nog een baan ook :o
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

is er voor de andere gidsen geen plek op de camping dan? (of weten jullie iets wat wij niet weten, van die camping :tong )
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16706
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

woeker schreef:is er voor de andere gidsen geen plek op de camping dan? (of weten jullie iets wat wij niet weten, van die camping :tong )
Ikke niet helemaal begrijp?
Een gids zit in Assen, twee komen er op zaterdag en een op zondag. Dus dan wordt het moeilijk om op vrijdag de route nog eens te checken...
Want dat werd gevraagd:
Nicky87 schreef:Misschien dat iemand eind van deze week de route nog ff kan fietsen (of heel ff een kijkje kan nemen) :~
Maar over de camping is ons echt eerlijk waar niets bekend wat we voor jullie verzwegen hebben :-D
(Behalve dan dat het een grote modderpoel is, er geen alcohol gedronken mag worden en de fietsen buiten het hek moeten blijven. Maar dat leek ons niet zo belangrijk :D )

Tot zaterdag!
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Ik dacht zaterdag en zondag ff op en neer rijden... verboden voor alcohol, fietsen en modder maakt niet uit... we komen voor de rust :tong
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

kermit schreef: - spul om minstens je eigen band te kunnen fixen (en je vork te kunnen reviseren, maar dat spreekt voor zich).
shiv' zal z'n pace in z'n camelbak steken :D

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

woeker schreef:Ik dacht zaterdag en zondag ff op en neer rijden... verboden voor alcohol, fietsen en modder maakt niet uit... we komen voor de rust :tong
Yep. Rust ja, daar kom ik ook voor. Duh.
- Modder: hoe meer hoe liever - mijn motto in deze: liever modder dan mijn moeder.
- Fietsen: interesseert me geen ruk. Dat @%$*&!!! Granny-wheel doet het toch voor geen ene moer. En ik haat heuveltjes.
- Alcohol: daar gaat het mis. Ik maak mijn ketting namelijk altijd schoon met Brand Up. Er moet dus echt bier zijn. Wijn mag ook, gebruik ik voor de shifters. Echt waar, basisbehoefte voor mijn bike. En wat overblijft na het reinigen van de bike, daarmee reinig ik mijn ingewanden. Echt, ik kan niet zonder. Bovendien snurk ik niet hard genoeg als ik niet gezopen heb, moet wel een beetje aan mijn reputatie denken... :tong :bier:
Honi soit qui mal y pense!
Michon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3935
Lid geworden op: vr 13 februari 2004, 01:23
Mijn mountainbike: TREK Topfuel 9.9ssl @9,7kg Madone 6.9 Di2
Contacteer:

Helaas, ik ben dit weekend wel vrij, maar nu zijn er binnen de familie wat nare dingen voorgevallen waardoor ik toch af moet zeggen :cry:
Ik wens jullie veel plezier en hier nog even het lijstje zonder mij :-{

1 Walter
2 Remo
3 Kermit
4 Pat.
5 Wicked DJ
6 CrazyCarrot
7 The XeroX ?
8 rene
9 Yves
10 fridowo
11 shiverer
12 RuudvanAd
13 Tyrese (met kelmco)
14 Martin Blom
15 geforce guy
16 OBOM
17 Sjef
18 Ronny
19 RobSter (alleen met mooi weer (MWF) en hele goede conditie dus 1% zeker)
20 George
21 JVeeningen
22 Sven
23 Schorem (MWF)
24 Berto (niet op forum)
25 Lennytp
26 pt
27 KelmCo
28 Exocet103
29 Vriendin van Exocet103
30 Woeker
31 Digital P (Jeroen)
32 Beaux ?
33 misschien nog aanhang van Beaux, ovb ?
34 Paranoy (nu nog knie blessure. als dit niet over is zal ik in catering helpen)
35 PimmeH
36 Rob R
37 rcoenders ( rob )
38 Fumi
39 Sjoukje
40 HansH
41 Hil1
42 BMSL
43 smoked
44 Meridaathens
45 The Flying V
46 Erikvestappen
47 Mtbdriver
48 Stormjack
49 Lillies ( nog niet op forum )
50 Roger77
51 Brend
52 Nicky87
53 ---------------------------------
54 Tommy
55 Matt
56 Axl0704
57 RC-roy
58 Kenny
59 Birdytje (René)
WE BELIEVE IN BIKES
Look at the penalty for failure dude!

Fifth edition "Weekend Warempage" participant!!!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

sterkte dan!
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Hey Woeker. En nu naar je bedje toe he? Anders kom je morgen te laat, is je auto niet gekeurd en moeten we straks zonder jou naar Limboland . :tong
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

fridowo schreef:Hey Woeker. En nu naar je bedje toe he? Anders kom je morgen te laat, is je auto niet gekeurd en moeten we straks zonder jou naar Limboland . :tong
Ik rij die oldtimer echt niet het buitenland in. rij met digitalP mee. dus mag ik nog ff toch?
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Nou, vooruit, mag je nog even opblijven. Maar dan morgenavond op tijd je mandje in he. Niet te lang met de grote jongens voor het tentje zitten.......
En de pop van KelmCo met rust laten (en kelmCo ook :D )
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

fridowo schreef:Nou, vooruit, mag je nog even opblijven. Maar dan morgenavond op tijd je mandje in he. Niet te lang met de grote jongens voor het tentje zitten.......
En de pop van KelmCo met rust laten (en kelmCo ook :D )
ik ga de kroeg wel in, ouwe
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Dubbel Racing Ralph? Check.

Reserve onderdelen? Check.

Pace gemonteerd? Check.

Fiets in orde? Check.

Heb er zin in! :D
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

The Flying V schreef:
Pace gemonteerd? Check.
Vergeet je carbon-reparatieset niet!

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

...en ik maar weer denken dat er elke dag weer nieuwe info is :-{
Gesloten