29 Juni bikersdag Vaals "Nieuwe info"

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Proflex animal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2469
Lid geworden op: di 8 augustus 2006, 20:56
Mijn mountainbike: Sworks Tarmac, Haro Mary xc, Project 346 Basman cruiser
Contacteer:

Veel plezier allemaal, eindelijk een weekendje rust hier op 't forum :D
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Tis maar goed dat Carrot meegaat.

Anders verdwaal ik tussen de forumvrienden, ken er bijna niemand :tong
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef:Yep, 13:00 vanaf de camping, ongeveer.
Later vertrekken lijkt me lastig ivm het avondeten, geen idee hoe snel/langzaam we zijn. Eerder starten is voor veel mensen niet haalbaar.
Het beste compromis denk ik zo. Goed aan te rijden, zullen we maar zeggen :D

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Oja.. Shiv is er ook :tong
Gebruikersavatar
rcoenders
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di 4 januari 2005, 14:20
Mijn mountainbike: SANTOS 4.29 Rohloff/Gates

Is er nog iemand die dit leest voordat hij naar limburg gaat. Ik kan onverwachts niet en kan hierdoor niet de camping en de BBQ afzeggen omdat de regelaars daarvan waarschijnlijk op de camping zitten en ik ze niet bereiken kan.

Het zou wel zou netjes zijn als de organisatoren weten dat ik niet kom en er dus een overnachting en een bbq teveel geboekt zijn. De kosten zorg ik wel voor en die betaal ik gewoon.


Gr Rob
Rob Coenders
Deelnemer: Duchenne Heroes 2008, Duchenne 2009, Duchenne 2011, Duchenne Heroes 2012, Duchenne Heroes 2013, Duchenne Heroes 2014 Duchenne Heroes 2015 Duchenne Heroes 2017

Mijn bikes: Santos 4.29 - Rohloff - Gates Belt
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

rcoenders schreef:Is er nog iemand die dit leest voordat hij naar limburg gaat. Ik kan onverwachts niet en kan hierdoor niet de camping en de BBQ afzeggen omdat de regelaars daarvan waarschijnlijk op de camping zitten en ik ze niet bereiken kan.

Het zou wel zou netjes zijn als de organisatoren weten dat ik niet kom en er dus een overnachting en een bbq teveel geboekt zijn. De kosten zorg ik wel voor en die betaal ik gewoon.

Gr Rob
Jammer dat je niet meekunt!
Ik denk dat de camping geen probleem is, die heeft Remo niet voorgeschoten en betaalt eenieder ter plekke. De BBQ is denk ik al wel geregeld.
Stuur Remo anders een pb-tje, dan weet hij in elk geval hoe het zit. Kan wel even duren voor je antwoord hebt, hij zit aardig volgepland t/m zondag :-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
rcoenders
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di 4 januari 2005, 14:20
Mijn mountainbike: SANTOS 4.29 Rohloff/Gates

kermit schreef:
rcoenders schreef:Is er nog iemand die dit leest voordat hij naar limburg gaat. Ik kan onverwachts niet en kan hierdoor niet de camping en de BBQ afzeggen omdat de regelaars daarvan waarschijnlijk op de camping zitten en ik ze niet bereiken kan.

Het zou wel zou netjes zijn als de organisatoren weten dat ik niet kom en er dus een overnachting en een bbq teveel geboekt zijn. De kosten zorg ik wel voor en die betaal ik gewoon.

Gr Rob
Jammer dat je niet meekunt!
Ik denk dat de camping geen probleem is, die heeft Remo niet voorgeschoten en betaalt eenieder ter plekke. De BBQ is denk ik al wel geregeld.
Stuur Remo anders een pb-tje, dan weet hij in elk geval hoe het zit. Kan wel even duren voor je antwoord hebt, hij zit aardig volgepland t/m zondag :-)
Heb ik al gedaan.

Maar aangezien hj dat waarschijnlijk niet meer leest voordat het weekend voorbij is vindt ik het wel zo netjes om hem op een of andere manier te laten weten dat ik niet kom ondanks de reservering voor camping en BBQ

Gr Rob
Rob Coenders
Deelnemer: Duchenne Heroes 2008, Duchenne 2009, Duchenne 2011, Duchenne Heroes 2012, Duchenne Heroes 2013, Duchenne Heroes 2014 Duchenne Heroes 2015 Duchenne Heroes 2017

Mijn bikes: Santos 4.29 - Rohloff - Gates Belt
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik las net in een ander topic dat The Xerox óf ziek is óf Zoetermeer gaat rijden.

Nummer 7 is dus ook weer vrij ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Zenuwen ?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ikke wel, ik mag weer een keertje samen met mijn Idool fietsen!


Oh ja, ik ga nu ook een echte DJ ontmoeten... :o
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

We gaan niet vreemd he :-?
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

rcoenders schreef:Is er nog iemand die dit leest voordat hij naar limburg gaat. Ik kan onverwachts niet en kan hierdoor niet de camping en de BBQ afzeggen omdat de regelaars daarvan waarschijnlijk op de camping zitten en ik ze niet bereiken kan.

Het zou wel zou netjes zijn als de organisatoren weten dat ik niet kom en er dus een overnachting en een bbq teveel geboekt zijn. De kosten zorg ik wel voor en die betaal ik gewoon.


Gr Rob
Ik heb het nog gelezen (best handig, mobiel internet!). Ik bel morgen nog eens naar de bbq-service. Mss heb je geluk!
Jammer dat je niet kunt...
When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. And that's my religion.
kleinetom
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 25 maart 2007, 12:35
Mijn mountainbike: staat niet thuis!
Contacteer:

rcoenders schreef:
kermit schreef: Jammer dat je niet meekunt!
Ik denk dat de camping geen probleem is, die heeft Remo niet voorgeschoten en betaalt eenieder ter plekke. De BBQ is denk ik al wel geregeld.
Stuur Remo anders een pb-tje, dan weet hij in elk geval hoe het zit. Kan wel even duren voor je antwoord hebt, hij zit aardig volgepland t/m zondag :-)
Heb ik al gedaan.

Maar aangezien hj dat waarschijnlijk niet meer leest voordat het weekend voorbij is vindt ik het wel zo netjes om hem op een of andere manier te laten weten dat ik niet kom ondanks de reservering voor camping en BBQ

Gr Rob
Las net je verhaal (heb nu nachtdienst) ik woon zelf in Vaals, kom straks als ik naar huis rij langs de camping (rond 07.40 uur) heb je bericht ff uitgeprint zal dit ff afgeven (mits het niet druk is op de weg naar huis, want mijn vrouwtje moet de auto hebben voor na het werk tegaan )

Gr Tom
BMSL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 13:19
Mijn mountainbike: Stevens comp. S4
Contacteer:

jongens , ik ga de auto vol laden en opweg naar Vaals :lol:

Jetz geht's loooooooooooooooss :-q
The Sky is the limit !
jveeningen
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 22 juli 2007, 13:53
Mijn mountainbike: TREK 8000 model 2008
Contacteer:

bah wat balen zeg.
Ik moet helaas afzeggen.
Reden is ziekte, ben al vanaf begin van de week grieperig.
Had gehoopt dat het van het weekend weer beter was, maar ik loop nog steeds te snotteren incl. hoofdpijn enzovoorts :cry:

Iedereen veel plezier en suc6 gewenst in ieder geval !
Aantal van jullie hoop ik weer te zien op het reunie ardennen weekend in september !

grtz Joost
Gesloten