Camping Bikersdag Vaals (29-06-08)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Vraagje voor diegenen die mij ( en vooral mijn slaap- en snurkgedrag ) nog kennen van Warempage: hoeveel meter moet ik precies mijn tent van die van jullie verwijderd opzetten...of zal ik maar op een camping verderop gaan staan? :winkie:
Honi soit qui mal y pense!
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Meestal hebben camings 2 kanten. Als ik aan de ene kant sta, sta jij beter aan de andere kant :D

We sliepen in Warempage, maar volgens mij heeft zelfs La Roche wakker gelegen van dat zaagwerk van jou, damn :S

Enfin. Hoe gaan we dat aanpakken met het ontbijt? wordt er centraal wat ingekocht, of regelen we dat ter plaatse? (brood, hagelslag, boter, worst, weet ik het) Ik weet niet of er "lokaal" (mag buiten de straal zijn van waar wij staan en waar OBOM slaapt) supermarkten tot een "gezet" tijdstip open zijn, bijvoorbeeld. Maar gezien mijn enorme eetlust weet ik dat graag tevoren, op 2 uitgedroogde broodkorsten ga ik niet boven komen zondag vrees ik :D

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
roger77
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 22:22
Mijn mountainbike: kona hei hei deluxe 29r Giant Fathom 29er 1 2019

shiverer schreef:Meestal hebben camings 2 kanten. Als ik aan de ene kant sta, sta jij beter aan de andere kant :D

We sliepen in Warempage, maar volgens mij heeft zelfs La Roche wakker gelegen van dat zaagwerk van jou, damn :S

Enfin. Hoe gaan we dat aanpakken met het ontbijt? wordt er centraal wat ingekocht, of regelen we dat ter plaatse? (brood, hagelslag, boter, worst, weet ik het) Ik weet niet of er "lokaal" (mag buiten de straal zijn van waar wij staan en waar OBOM slaapt) supermarkten tot een "gezet" tijdstip open zijn, bijvoorbeeld. Maar gezien mijn enorme eetlust weet ik dat graag tevoren, op 2 uitgedroogde broodkorsten ga ik niet boven komen zondag vrees ik :D
In Vaals is op de zondag de C1000 normaal gesproken in de ochtend geopend. Zal eens aan mijn pa vragen of dat nog steeds zo is. Anders kun je zelfs op de zondag ochtend nog iets halen.
HAPPY TRAILS!
roger77
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 22:22
Mijn mountainbike: kona hei hei deluxe 29r Giant Fathom 29er 1 2019

Ik zou overigens misschien mee eten op de zaterdag maar dit gaat helaas niet door. Ik zie de ravage de dag erna wel. Misschien dat er nog ergens een botje ligt om af te kluiven :-D
HAPPY TRAILS!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Het lijkt mij verstandig wanneer iederen voor z'n eigen eten en drinken zorgt.
Voor ons is 't namelijk ook vrijetijdsbesteding.


Even iets anders, nl. het programma van zaterdag.
Zoals jullie wellicht hebben gelezen is de complete route iets te zwaar voor 1 dag (zondag).
De 2e helft wordt dus ingekort.
Omdat dit rondje ook zeer de moeite waard is en omdat we zaterdag ook iets te doen moeten hebben (behalve tentje opzetten en bierzuipen) gaan we zaterdag alvast de complete 2e ronde rijden.
Vanaf de camping kan je rekenen op 35 km met 1000hm.
Wie mee wil zal om 13:00 uur aan de start moeten verschijnen, anders zijn we niet voor het avondeten thuis.
Zorg dus dat je op tijd aanwezig bent, anders moet je de saaie vaste route van Vijlen/Epen rijden...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Tyrese
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo 27 september 2006, 13:12
Mijn mountainbike: Yeti Kokopelli

oeeh dat gaad egt loodzwaar worden voor mij haha maar ga het proberen.

zie julie dan wel
proud owner of a yeti kokopelli.

schil·der·ach·tig (bijvoeglijk naamwoord; schilderachtiger, schilderachtigst; schilderachtigheid)=> geschikt om het onderwerp van een schilder te vormen, bekoorlijk

mister dislecticus
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

ik zie in de starter dat wij van het vrijdag groepje vanalles mee moeten nemen. ik neem de vuilniszakken en afwaszooi wel mee. is de rest ook al geregeld?
meridaathens
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 19:20

woeker schreef:ik zie in de starter dat wij van het vrijdag groepje vanalles mee moeten nemen. ik neem de vuilniszakken en afwaszooi wel mee. is de rest ook al geregeld?
Hoe zit het met koffiespul : Suprised : Ik kan niet zonder koffie, wil best een pak meenemen en een zooi filters..
Maar waar gaan we dat in klaarmaken aangezien we gaan koffiezet apparaat hebben ( en ja ik weet dat het met een pot warm water kan enzo maar hebben we dat :~ )
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

meridaathens schreef:
woeker schreef:ik zie in de starter dat wij van het vrijdag groepje vanalles mee moeten nemen. ik neem de vuilniszakken en afwaszooi wel mee. is de rest ook al geregeld?
Hoe zit het met koffiespul : Suprised : Ik kan niet zonder koffie, wil best een pak meenemen en een zooi filters..
Maar waar gaan we dat in klaarmaken aangezien we gaan koffiezet apparaat hebben ( en ja ik weet dat het met een pot warm water kan enzo maar hebben we dat :~ )
Ik heb ook nog wel een koffiezetter (ergens onder het stof) maar geen tafels etc
meridaathens
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 19:20

Ik heb nog wel een heel klein opklaptafeltje, 20 bij 40 cm ofzo en half metertje hoog. Die kan ik zo meenemen..
Digital P
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 19:07
Mijn mountainbike: Cannondale Rush 600; Gazelle HeavyDutyNL
Contacteer:

Remo schreef:Centraal geregeld:
- Gekoelde koelbox/koelkast (er is toch stroom mogelijk): OBOM, ....
- Tafels (2x): vrijdaggroepje
- Campinggasstel (1x): vrijdaggroepje
- Fluitketel of pan om water in te koken voor koffie/thee: vrijdaggroepje
- Koffiezetspul: vrijdaggroepje
- Afwasteiltje met toebehoren: Woeker
- Vuilniszakken: Woeker

Koffie en thee zorgen wij voor.
Ik neem mee een brandertje (coleman, éénpits benzine brander), Fluitketel, één thermoskan met koffie filter houder. Perculator voor mijn privé koffie, coleman lamp op benzine.
Ik neem aan dat de rest zorgt voor koffie, filters etc.

Voor mezelf en wouter neem ik nog mee;
Mokken,
Koffie,
Suiker,
Bestek,
Servetten (ja we houden van een beetje stijl).
En als ik het nog heb/kan vinden wegwerp borden.
De man die het wiel uitvond was een idioot.
De man die de andere drie uitvond een genie.

[Sid Ceasar]
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

meridaathens schreef:Ik heb nog wel een heel klein opklaptafeltje, 20 bij 40 cm ofzo en half metertje hoog. Die kan ik zo meenemen..
wij bedoel je :tong (als er plek voor is)
meridaathens
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 19:20

Digital P schreef:
Remo schreef:Centraal geregeld:
- Gekoelde koelbox/koelkast (er is toch stroom mogelijk): OBOM, ....
- Tafels (2x): vrijdaggroepje
- Campinggasstel (1x): vrijdaggroepje
- Fluitketel of pan om water in te koken voor koffie/thee: vrijdaggroepje
- Koffiezetspul: vrijdaggroepje
- Afwasteiltje met toebehoren: Woeker
- Vuilniszakken: Woeker

Koffie en thee zorgen wij voor.
Ik neem mee een brandertje (coleman, éénpits benzine brander), Fluitketel, één thermoskan met koffie filter houder. Perculator voor mijn privé koffie, coleman lamp op benzine.
Ik neem aan dat de rest zorgt voor koffie, filters etc.

Voor mezelf en wouter neem ik nog mee;
Mokken,
Koffie,
Suiker,
Bestek,
Servetten (ja we houden van een beetje stijl).
En als ik het nog heb/kan vinden wegwerp borden.
Neem ik wel mee:

Pak koffie ( ja kan niet zonder dus extra kan geen kwaad, wil gewoon niet zonder zitten )
Filters
opklaptafeltje
en voor mezelf ook bovengenoemde lijstje uiteraard..
meridaathens
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 19:20

woeker schreef:
meridaathens schreef:Ik heb nog wel een heel klein opklaptafeltje, 20 bij 40 cm ofzo en half metertje hoog. Die kan ik zo meenemen..
wij bedoel je :tong (als er plek voor is)
Jah okay maar t ding moet eerst bij mij thuis vandaan komen hea :wink: maar neemt echt weinig ruimte in beslag opgeklapt. Maar als we t niet nodig zijn blijft ie staan hor.. no problemo!
Digital P
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 19:07
Mijn mountainbike: Cannondale Rush 600; Gazelle HeavyDutyNL
Contacteer:

meridaathens schreef:
Digital P schreef: Ik neem mee een brandertje (coleman, éénpits benzine brander), Fluitketel, één thermoskan met koffie filter houder. Perculator voor mijn privé koffie, coleman lamp op benzine.
Ik neem aan dat de rest zorgt voor koffie, filters etc.

Voor mezelf en wouter neem ik nog mee;
Mokken,
Koffie,
Suiker,
Bestek,
Servetten (ja we houden van een beetje stijl).
En als ik het nog heb/kan vinden wegwerp borden.
Neem ik wel mee:

Pak koffie ( ja kan niet zonder dus extra kan geen kwaad, wil gewoon niet zonder zitten )
Filters
opklaptafeltje
en voor mezelf ook bovengenoemde lijstje uiteraard..
Omdat je fiets ook al in mijn auto staat hebben we een dusdanige band dat je ook wel koffie uit mijn perculator mag hebben (neem svp grove maling koffie mee ipv snelfilter maling, is een stuk beter in de perculator...........)
Ik zal ook kijken of mijn koelbox (12v) en transformator nog passen. BTW hoeveel stroom kunnen we krijgen (dan bedoel ik dus hoeveel amp/watt, mijn transformator/netdeel lust hem nml. nogal)
Laatst gewijzigd door Digital P op do 26 juni 2008, 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.
De man die het wiel uitvond was een idioot.
De man die de andere drie uitvond een genie.

[Sid Ceasar]
Plaats reactie