Is er draagvlak voor een MTB.nl URBAN-bikersdag? Ja, dus!!!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.

Is dit een idee???

Ja
20
54%
Nee, want ik hou niet van / doe niet aan Urban
8
22%
Nee, want UA-bikersdagen is voor Sissy's en daar ben ik te goed voor
9
24%
 
Totaal aantal stemmen: 37
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Is het een idee om naast de normale bikersdagen ook af en toe een Urban bikersdag te organiseren???
Laatst gewijzigd door Jass op wo 12 februari 2003, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Lijkt me leuk, maar dan moet het niet al te moeilijk zijn. :-q :bier:
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Mathijs schreef:Lijkt me leuk, maar dan moet het niet al te moeilijk zijn. :-q :bier:
Wat is al te moeilijk???

Kijk, als Freerider een trap cleart en ik probeer het en kom tot halverwege, dan kan jij er toch gewoon afrijden?

Bij Urban, kan iedereen de dingen van en op zijn eigen niveau doen en natuurlijk heel errug POSEN :tong
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Posen?!

Ik ben voor.
<3
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

Rodger schreef:Posen?!

Ik ben voor.
Dat trok mij ook over de streep :wink:

Maar het lijkt me ook wel leuk! 8)
jos downhillcross
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: za 3 augustus 2002, 17:42
Mijn mountainbike: Specialized Hardrock en een fully met een flick en hayes en mag 30 .....
Contacteer:

ik vind het een super initiatief..... maar het gaat dan weer ergens in die grootsteden van nl zijn.... kortbij voor jullie, ver voor mij :-{
dus, dan is er weinig kans dat ik mee kan vrees ik, maar het zou zeker leuk zijn...
voor mijn part gaan we een stukkie urbannen na een gewone bikersdag, degene die de korte tour dan nemen... is ook wel ok vind ik :roll:
soon in vaals... see ya there
Sherman rulezzz....



searching for kona stinky 2003 frame......
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Nee, want UA-bikersdagen is voor Sissy's en daar ben ik te goed voor
22% [ 2 ]

2 reacties van mensen die zich te goed vinden, maar durven die 2 ook een motivatie te geven, want een polletje invullen alleen is natuurlijk wel heel makkelijk :wink:
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
jos downhillcross
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: za 3 augustus 2002, 17:42
Mijn mountainbike: Specialized Hardrock en een fully met een flick en hayes en mag 30 .....
Contacteer:

ik heb dus gestemd op het eerste, dus voel me zeker niet te goed....
ik meld het maar even :wink:
Sherman rulezzz....



searching for kona stinky 2003 frame......
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

jos downhillcross schreef:ik heb dus gestemd op het eerste, dus voel me zeker niet te goed....
ik meld het maar even :wink:
Had het ook niet tegen jou, je idee om het na een normale bikersdag te doen is voor mij niet zo interresant, want bij een standaard bikersdag heb ik mijn Viper niet mee en met een gezicht vol modder posed het minder goed natuurlijk :D

Maar waarom alleen de grote steden? We gaan gewoon met poll's werken dan en proberen een landelijke spreiding te krijgen.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Elendil
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 28 december 2002, 23:35
Mijn mountainbike: Cannondale M900
Contacteer:

Jass schreef:Nee, want UA-bikersdagen is voor Sissy's en daar ben ik te goed voor
22% [ 2 ]

2 reacties van mensen die zich te goed vinden, maar durven die 2 ook een motivatie te geven, want een polletje invullen alleen is natuurlijk wel heel makkelijk :wink:
Ik had ook twee kunnen invullen maar dan is de derde optie natuurlijk stukken beter om iemand een beetje te irriteren...
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Elendil schreef:Ik had ook twee kunnen invullen maar dan is de derde optie natuurlijk stukken beter om iemand een beetje te irriteren...
Mij irriteer je niet, maar dit is wel als een serieuze poll bedoeld, dus als iedereen alleen de poll in vult en niet motiveert, kun je er nog weinig mee, snap je? En dan ben ik vooral benieuwd naar de nee-tjes, dus waarom dit niet interresant is. De eerste nee is duidelijk, maar met de 2e nee is een toelichting wel makkelijk :wink:
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
jos downhillcross
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: za 3 augustus 2002, 17:42
Mijn mountainbike: Specialized Hardrock en een fully met een flick en hayes en mag 30 .....
Contacteer:

Jass schreef:
jos downhillcross schreef:ik heb dus gestemd op het eerste, dus voel me zeker niet te goed....
ik meld het maar even :wink:
Had het ook niet tegen jou, je idee om het na een normale bikersdag te doen is voor mij niet zo interresant, want bij een standaard bikersdag heb ik mijn Viper niet mee en met een gezicht vol modder posed het minder goed natuurlijk :D

Maar waarom alleen de grote steden? We gaan gewoon met poll's werken dan en proberen een landelijke spreiding te krijgen.
ja, ik dacht net ook van die bikes die je dan niet mee heb, ik persoonlijk zou dan met mijn fully komen xc'en, dus even flink zwoegen, want deze bike is niet geschikt voor xc, en dan verder posen met die fully... maar met een pure xc gaat het indeed niet zo goed, dus daar heb je gelijk bij....

alleen de grote steden.... ik bedoelde dit niet zo letterlijk, maar het gaat er mij om, dat hier meer dan 70 procent van de users, niet in belgie woont, dus dat er zowiezo meer stemmen gaan zijn om in jullie buurt te uaen, en ja, ik fiets nu eenmaal niet naar enschede of naar utrecht vanuit limburg :-q dus ja, de bikersdagen hier in de buurt zal ik kost wat kost bij zijn, maar meer kan ik ook niet doen... dacht ik zo ongeveer, maar als jullie hier in de buurt ook n keer komen posen, ben ik alvast aangemeld :tong


als je me nu een beetje kan volgen jass...





ps: als het koud is doe ik men JASS wel aan :tong
Sherman rulezzz....



searching for kona stinky 2003 frame......
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Jass schreef:
2 reacties van mensen die zich te goed vinden, maar durven die 2 ook een motivatie te geven, want een polletje invullen alleen is natuurlijk wel heel makkelijk :wink:

Mijn mening weet je !!!!
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Feanbiker schreef:
Jass schreef:
2 reacties van mensen die zich te goed vinden, maar durven die 2 ook een motivatie te geven, want een polletje invullen alleen is natuurlijk wel heel makkelijk :wink:

Mijn mening weet je !!!!
Volgens mij vind jij het een heel goed idee en stel je gelijk heerenveen als kandidaat voor de eerste dag :tong
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

Jass schreef:Kijk, als Freerider een trap cleart en ik probeer het en kom tot halverwege, dan kan jij er toch gewoon afrijden?
Kan hij niet proberen om ook tot halverwege te komen?
Of is dat alweer voor gevorderden?
Gesloten