bikersdag Vaals aftertalk

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
michello
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1125
Lid geworden op: ma 24 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 Eagle
Contacteer:

Rodger schreef:Mooie fiets heb je michello, jammer dat je daar niet op was in Limburg.
ja mooi hé , helemaal XTR 2003 afgemonteerd , en vooral die camelbak aan mijn stuur....handig joh.. :-q
------------------------------
Gisteren werd er paniek gezaaid , vandaag stond het al een meter hoog

wielrennert

Trek Fuel EX8 Eagle
Bikerjan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 16 juni 2002, 02:00

Dus,kort samengevat, allemaal een fijne dag gehad?
Denk het wel he!

Wanneer gaan we weer?Ik beloof dan niet meer te vallen.
:-q
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Ik ben vorige week, tijdens de bikerdag, m'n zonnebril verloren. Toen we terug kwamen heb ik 'm volgens mij op de auto gelegd en laten liggen toen we wat gingen drinken. Heeft toevallig iemand wat gezien op de parking :~

Het was een "goedkoop" :-{ serengeti brilletje (bruine glazen met zwart montuur).

Geen vindersloon, is al 4 jaar oud, maar toch....
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

ik ben als laatste met Laurens, bommie en nog een andere biker (sorry dat ik je naam ff kwijt ben... :oops: ), maar ik ben neit meer langs het verzamelpunt gekomen. misschien de anderen wel..
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

MudCrawler schreef:Ik ben vorige week, tijdens de bikerdag, m'n zonnebril verloren. Toen we terug kwamen heb ik 'm volgens mij op de auto gelegd en laten liggen toen we wat gingen drinken. Heeft toevallig iemand wat gezien op de parking
Walter, Sven, Ronald en ik (zei de gek) waren als allerlaatsten weg van de parking. Niets gezien/gevonden. Tip: ga nog 'es terug...ik heb na drie weken de klep van m'n helm nog teruggevonden. Was welliswaar in het bos, maar ge wit oit nooit nie, war?! :wink:
Honi soit qui mal y pense!
michello
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1125
Lid geworden op: ma 24 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 Eagle
Contacteer:

joa da is zo,ge wit mar nooit , ja toch nie da...
------------------------------
Gisteren werd er paniek gezaaid , vandaag stond het al een meter hoog

wielrennert

Trek Fuel EX8 Eagle
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

OBOM schreef:Tip: ga nog 'es terug...ik heb na drie weken de klep van m'n helm nog teruggevonden. Was welliswaar in het bos, maar ge wit oit nooit nie, war?! :wink:
We zijn meteen al teruggereden om nog ff te kijken, maar ik denk dat ie toen al meegenomen is door een van al die fijne dagjesmensen.
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

MudCrawler schreef:
OBOM schreef:Tip: ga nog 'es terug...ik heb na drie weken de klep van m'n helm nog teruggevonden. Was welliswaar in het bos, maar ge wit oit nooit nie, war?! :wink:
We zijn meteen al teruggereden om nog ff te kijken, maar ik denk dat ie toen al meegenomen is door een van al die fijne dagjesmensen.
IK HEB 'M WEER GEVONDEN.

Brilletje was in de rand boven de achterklep terecht gekomen en ik heb een vandaag teruggevonden. Onbeschadigd en wel :o.

Nu heb ik er twee :-{
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Oh wat ga jij stijgen in een klassement wat ik bij hou ! :-q
<3
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Rodger schreef:Oh wat ga jij stijgen in een klassement wat ik bij hou ! :-q
Wanneer is de bekendmaking??? En wie zijn de genomineerde.
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Plaats reactie