Snerttocht Amerongen 14-12 (PAGINA 17)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Sneeck
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1647
Lid geworden op: za 10 juni 2006, 19:04

14 december.

Amerongen.

Details volgen.
Laatst gewijzigd door Sneeck op do 30 oktober 2008, 20:46, 11 keer totaal gewijzigd.
Amplify your Ride®

Banshee Spitfire Amp Scythe

~22Pride~
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

Ja leuk. :-q Misschien een idee om dit tussen Kerst en nieuwjaar te doen? En amerongen ligt lekker centraal.
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

:-?
Laatst gewijzigd door jopieklep op do 16 oktober 2008, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

JanW schreef:Ja leuk. :-q Misschien een idee om dit tussen Kerst en nieuwjaar te doen? En amerongen ligt lekker centraal.
Volgens mij vallen er dan best veel mensen af die anders wel mee zouden gaan.

Ik stel voor zondag 23 november.
Nog net geen hartje winter en ruim voor de feestdagen (waardoor velen vanwege familieverplichtingen de weekenden vol hebben zitten)

The Flying V weet nog wel een leuke (aansluitende route) uit te zetten over het parcours van Amerongen, waardoor de gebruikelijke 50 km van de bikersdagen redelijk gedekt is.

Komt wellicht kort door de bocht over, maar over dit soort tochten moet gewoon snel beslist worden, anders verval je in oeverloos geouwehoer over een datum. Amerongen vergt bitter weinig voorbereiding, dus snel datum prikken en namen er aan vast hangen.
Er wonen dusdanig veel mensen in de buurt van dit forum dat de organisatie ook zo geregeld moet zijn.

Dus.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik ben benieuwd of ik er dit jaar bij ben...

Ik ben overigens niet erg gek op snert...
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Hartje winter stelt in Nederland toch niks voor. Ik wil liever na 30 november. Dan is mijn examen voorbij. (sorry voor de datum discussie Wicked) maar ik wil graag mee (kunnen)
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik ga er goeielijk van uit dat Sneeck en The Flying V in ieder geval in het organisatiecomité zullen plaatsnemen.
Dus die bepalen dan saampies maar welke datum het gaat worden.
Desnoods voorzien van een poll met een paar datum-opties.

Na 30 november is het eerste weekend dat van Sinterklaas etc. Maar goed imho is het aan Sneeck en V om een datum voor te stellen daar zij gebombardeerd zijn tot organisatie :tong
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Sneeck
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1647
Lid geworden op: za 10 juni 2006, 19:04

Yes Sir!

Komaan vliegende V, join the discussion!
Amplify your Ride®

Banshee Spitfire Amp Scythe

~22Pride~
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Zelfde tochtje als pas lijkt me prima, of niet WDJ?

Ik vind alles best, nu eerst eens een biertje nuttigen!
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

The Flying V schreef:Zelfde tochtje als pas lijkt me prima, of niet WDJ?
Ja, want we skippen nu de heen- en terugreis naar Woudenberg, dus dan komen we tegen de 50 kilometer toeren.

Ik wil me ook wel bemoeien met de organisatie, maar woon wat verder van het parcours af natuurlijk.
(wat op zich niets uitsluit)

Stel toch voor dat V na het bieren even met Sneeck gaat overleggen wat te doen qua datum.
(dus nog even geduld m.b.t. datum)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Uncle Knobby
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 23:51
Mijn mountainbike: GAZELLE Custom/ P20/ BREEZER/KOGA/ KOGA carbon Team/ Peugeot fillet Team/ Road Logic/ GRISLEY Team

...hm snert, daar heeft Knobby ook wel zin in...
Bar-End

Member ''Vancouver Connection''
meridaathens
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 19:20

Ik heb sinds de laatste snerttocht al geen snert gehad dus ik heb er wel weer zin in!
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

@ V : laatste ritje was idd prima ..

voor die tijd kunnen we altijd nog eens goed gaan kijken en er een mooi geheel van maken ( is sowieso al leuk haha)
Alf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 435
Lid geworden op: wo 25 april 2007, 21:34
Mijn mountainbike: Komt eraan (Scott Aspect 910 2021
Contacteer:

Als ik nou eens probeer de snert te regelen. Ik werk bij Cornelissen in Veenendaal, een keuken- en sanitaircentrum waar eens per 14 dagen een kok in de showroom aktief is. Misschien kan ik met mijn werkgever regelen dat wij na afloop snert nuttigen op de zaak(sluit om 16.00 uur) Ik hoor wel. (het bedrijf zit overigens op de smalle zijde, vlakbij de vaste route op kwintelooyen)
Helemaal opnieuw beginnen! :-q
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Alf schreef:Als ik nou eens probeer de snert te regelen. Ik werk bij Cornelissen in Veenendaal, een keuken- en sanitaircentrum waar eens per 14 dagen een kok in de showroom aktief is. Misschien kan ik met mijn werkgever regelen dat wij na afloop snert nuttigen op de zaak(sluit om 16.00 uur) Ik hoor wel. (het bedrijf zit overigens op de smalle zijde, vlakbij de vaste route op kwintelooyen)
Kunnen we ons gelijk douchen in dat sanitaircentrum...

Amerongen waardoet me dat ook alweer aan denken.... Hhhmm.. (rechts klik- opslaan als)
Plaats reactie