Extra info clinic Houffalize 11-12-13 april 2003

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

ik denk dat ik weet waarop jullie doelen, en ik heb er nog wat van, zal wat meenemen denk ik :D
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Dat zal zaterdag wel soepel sturen :wink:

Misschien dat OBOM en ikzelf zondag even een blik komen werpen en wat vrij rijden.
Kan iemand mij vertellen waar die blokhut van jullie staat en hoe laat jullie zondag wakker worden ?
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

Walter schreef: (...)
Kan iemand mij vertellen waar die blokhut van jullie staat en hoe laat jullie zondag wakker worden ?

--> Route zit in je inbox, hoe laat we wakker worden weet ik niet :)

Voor degenen die het interesseert:

Voorspelling voor vrijdag: maximaal 5 graden met regen
Voorspelling voor zaterdag: zon + dichte bewolking, geen regen(!) en maximaal 9 graden.
En zondag downhilldag: maximaal 11 graadjes met een lekker zonnetje en af en toe een wolkje!

Het gaat er toch nog goed uitzien!
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Walter schreef:Dat zal zaterdag wel soepel sturen :wink:

Misschien dat OBOM en ikzelf zondag even een blik komen werpen en wat vrij rijden.
Kan iemand mij vertellen waar die blokhut van jullie staat en hoe laat jullie zondag wakker worden ?
Als je mij ff je mobiel mailt, mail ik mijne terug (heb je e-mail niet hiero op het werk :roll: )

Kunnen we eventueel voor zondag wat afspreken :-q
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Voor de peoples welke van het weekend gaan, VEEL PHUN! ! ! ! ! en bewaar wat mooie plekjes :bier:
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Gelukkig wordt het weer steeds beter -> en ben ik nu al uren bezig om op de kaart alle gave dingen te zetten. Het zijn er echter zoveel dat ik nu de kaart in delen heb ingescand en vergroot. Morgen zegt Karst wat hij nodig heeft -> prikken we op de kaart een plek waar dat kan -> en nemen we dat op in de route.

Ikzelf heb wel ideeen over wat ik op een clinic in de Ardennen zou willen leren, maar op zaterdagochtend vragen we dat ook aan jullie. Daarna nemen Karst, Bas en ik een uur om te kijken wat er allemaal op te nemen is in de reeds uitgezette route (gaan we op vrijdag de laatste hand aan leggen). Dus denk er alvast over na wat je zou willen leren !

Oh ja, zondag downhilldag, maar ik neem mijn nieuwe Trek mee -> Fuel 90. Fiets ik ook eindelijk eens voorop naar boven :-D De VRX blijft thuis want die past er niet meer bij (denk aan 22 energiepakketten, alcohol met caffeine, kleren, verloofde, ontbijt voor 22 man en dat 2 keer etc.). Ik hoop dat ik op de Fuel ook een beetje naar beneden kom..... Zondag wordt een echte lentedag, we kunnen ook gewoon gaan zwemmen in de vijver die voor de blokhut ligt :lol:

See you all in Houffffaaaaa !
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Zo . . .

Alles ingepakt, dus morgen direct vanuit werk naar Houffa. Weersvoorspellingen zijn inderdaad goed.

Welke banden raden jullie aan:

Semislicks conti twister of black shark's :~
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Geen zin meer om te wisselen dus voor mij nog steeds semi's. Maar hopelijk/waarschijnlijk gaan we veel techniek doen dus ik weet niet of het de beste keus is :tong Ik ben benieuwd en hoop op een mooie dag, ik heb er zin in!
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Verwachtingen via Weeronline.nl

Vrijdag max. 8 graden, licht bewolkt
Zaterdag max. 9 graden, bewolkt met kans op buien
Zondag max. 15 graden, licht bewolkt

Dus dat ziet er idd redelijk goed uit :-q
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

Wij gaan nu weg!
MZls!
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Ik heb de semi's nog erop liggen. Maar ik neem de shark's voor de zekerheid mee.

Tot straks.
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
DaBuzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM 4.0 Pro

HULP!!!!!

Ik moet nog vertrekken, dass op zich niet erg.....je hebt luxe paarden en werk paarden :D....maar ik krijg Nathalie niet aan de lijn..( telefoon is niet bereikbaar) heeft iemand die hier zit nog een nummer van andere deelnemers, zodat ik die even kan bellen straks?????
http://www.ghalia.nl Filigrain Lampen | Twitter @GhaliaNL | Egyptische lampen | Oosterse lampen
Ghalia Home Accessories
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Boze Sloopkogel schreef:Ik hoop dat ik op de Fuel ook een beetje naar beneden kom.....
natuurlijk veels te laat maar dat zal zeker lukken (lukt mij ook aaridg zonder de maximale veerweg te benutten...)

voor de rest... rustig hier op het forum :tong
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Junkie XC
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 29 oktober 2002, 16:53
Mijn mountainbike: Orbea Scape

Ik ben vanavond thuis gekomen en het was zeker top :-q . Alleen de verkeerde banden gekozen voor de zaterdag, het was af en toe niet te doen in de modder. De valpartij had hiermee waarschijnlijk ook wel voorkomen kunnen worden, maar alles gaat inmiddels wel weer oke. Met jou ook alles nog goed Dirk?
De begeleiding op de zaterdag was ook top. Zeer nuttige oefeningen en tips van Karst Zijlstra en Bas van Dooren (toch mooi he, om die Bas zo te zien rijden alsof het niets is, terwijl niemand anders ook maar in de buurt komt van wat hij doet). Iedereen bedankt, ik vond het zeer geslaagd.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Het was echt super leuk 8) Alles was heel goed geregeld, er stond al wat in de koelkast en s'ochtends werd er brood gebracht :-q. Voor de rest erg leerzaam geweest, Karst legde alles goed uit. Ook verkeerde bandenkeus en 2 keer lek. Nog bedankt voor de reserve buitenband (ja buitenband :o ) Walter :-q Vandaag de tips nog meer in praktijk gebracht en zonder te vallen of af te stappen (op de rustpauzes na) de 15km route gereden. Wat me de eerste keer absoluut niet lukte en bijna onmogelijk leek ging nu vlekkeloos, je kunt een hele hoop met een fiets. Veel geleerd weer, iedereen van de organisatie, Karst en Bas, bedankt.
Plaats reactie