Extra info clinic Houffalize 11-12-13 april 2003

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Wat klagen jullie nu over verkeerde banden? Bas had wel degelijk semi's steken hoor... :roll:
En de modder viel heel goed mee. Zeker vandaag was het fantastisch bikeweer. Ondertussen al wat foto's en enkele filmpjes bekeken. Was echt topweekendje. Volgende keer terug. :-q
Bedankt iedereen voor het super weekend.

Japs (de Belg)
Keep the rubber side down!
Junkie XC
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 29 oktober 2002, 16:53
Mijn mountainbike: Orbea Scape

Ja maar ik ben Bas niet. Op sommige plekken was het echt te riskant met die semi's, veel te modderig.
Yasp0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: za 20 juli 2002, 20:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp M5

Ook net weer thuis. Onderweg paar keer die sloopkogels gezien in hun Fiat Uno, nu is het wel even genoeg voor de komende tijd :lol:

Verder perfect weekend gehad, lekker weertje, goede sfeer, goede en nuttige uitleg gehad, voor herhaling vatbaar dus.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Je gaat mij toch niet vergelijken met Bas.. :-? Het was soms wel glibberen en glijden hoor. Maar wel goed voor de techniek ook. Als je mijn fiets nu ziet kan je niet echt zeggen dat de modder meeviel :lol: Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Ja schatjes, Jaaaah, ik ben ook weer terug en het was idd weer zeer geslaagd. Super weer gehad, alleen vandaag was het nog beter :roll:

Ik zal kijken wanneer ik mijn foto's online heb en ik mail ze iig door naar Bas en Rogier.

De clinic heeft me weer een aantal nuttige tips opgeleverd en Bas van Doorn is een zeer geslaagde gast :-q .

Zondags nog een aantal leuke funstukjes opgezocht enkele lekkere technische afdalinkjes enzo. Handig als mensen de weg daar zo goed kennen, bedankt boze :wink:

Ow, S-tec op de heenreis was ook weer goed :-q
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Ola,


Ook ik ben inmiddels weer thuis, nou ik hoef verder nix meer toe tevoegen alles is al gezegd.


Oja, mijn fotos zijn bij de Rogier & Bas dus die zullen wel zsm op het Web komen.



Laters.......
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

en ik ben inmiddels ook weer thuis. De route lag er bijzonder zanderig bij en ipv modder heb ik de stof volgens mij in alle hoeken en kieren van frame en lichaam zitten. Weer veel geleerd (zoals dat ik inmiddels weer in staat ben wielrenners af te schudden) en de 30 km route zonder af te stappen (en zonder rustpauzes) cq te vallen afgelegd.


Het was weer geweldig in... hattem :D

Anyway: goed te zien dat jullie lol hebben gehad. Hier in het hollandse was het weer minstens zo goed als bij jullie, alleen het hoogteverschil iets minder. En geen profs natuurlijk. (nouja, bijna, geldt dat ook?)
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Plaats reactie