Bikersdag 2009 aftertalk

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Je bent net die weerman, en wat heb jij voor ijslolly.... aardbei mooi dat brengt mij bij het weer voor morgen..

Goed bezig luke :P

Maar Gijsjuh heeft toch verteld waar ie was ;)
NextBikeParts
Ride your own way!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

de vork van mijn klein is weer gefixt! thnx demo!
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

woeker schreef:de vork van mijn klein is weer gefixt! thnx demo!
En dan te bedenken dat het maar zo iets kleins was. Had je zelf nog kunnen ontdekken :wink:

Maar nu heb je ook eens de binnenkant van de Magura gezien! Is ook wel eens leuk.
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Gelukkig wisten die russen nog hoe zo'n ding in elkaar zit :-q
GijsJUH
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1536
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 20:03

mtbdriver schreef:Zeg over trappen gesproken...

Waar waard gij Gijsjuh??
Vrijdag was ik bij de pond, toen ik tot de conclusie kwam dat m'n band lek was, dus toen door die hagelbui een stuk terug naar Lathum gelopen om daar vervolgen bij m'n vader in de auto te stappen. Zaterdag tussentijdse toets voor 't autorijbewijs (en 'natuurlijk' m'n vrijstellingen gehaald), en zondag in het bos gestaan (net voorbij de zandweg achter Beek langs), en toen m'n achtervolging noodgedwongen af moeten breken.

Al met al baal ik dus als een stekker, want had er echt reuze zin in... Maargoed, volgende keer beter! Dus ik beloof bij deze: Als ik geen technische mankementen heb (waar ik niet vanuit ga natuurlijk), dat ik er de volgende keer bij ben! Maar niet op een All mountain machine! :tong
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

GijsJUH schreef: Vrijdag was ik bij de pond, toen ik tot de conclusie kwam dat m'n band lek was, dus toen door die hagelbui een stuk terug naar Lathum gelopen om daar vervolgen bij m'n vader in de auto te stappen.
Man, we hadden genoeg rubber op de camping om minstens 6 meisjes sexy te kunnen kleden... :roll:

edit: dan bedoel ik niet de toch niet zo heel brave buurmeisjes van een jaar of 14 :tong
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Waarom zou je ze met rubber bekleden als je ze ook naakt kan laten rondrenne?? :lol: :tong
(en dan bedoel ik niet die minder brave buurmeisjes van 14 :lol: )
woeker schreef: Man, we hadden genoeg rubber op de camping om minstens 6 meisjes sexy te kunnen kleden... :roll:

edit: dan bedoel ik niet de toch niet zo heel brave buurmeisjes van een jaar of 14 :tong
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Dion had zo zijn kleurpotloodje kunnen testen op die buurmeisjes :tong
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

:lol:
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
GijsJUH
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1536
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 20:03

woeker schreef:Man, we hadden genoeg rubber op de camping om minstens 6 meisjes sexy te kunnen kleden... :roll:
Bleek achteraf toch nutteloos :tong Zelfs mijn meest hufterproof achterbandje is inmiddels rondom geperforeerd :wink: MAAARRRR.... De velg is volledig gedremeld, en woensdag heb ik 'm getest, en hij doet 't weer! 4 bandjes in 4 dagen.... naast de hoeveelheid banden die sneuvelt, gaat ook je humeur er aan :tong

En @ 't potlood: Jongens!! 't Is nog vroeg, zoveel humor kan ik nog niet verdragen :lol: :winkie:
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Jongens, een beetje tot de kern graag. het gekeuvel laat onderhand de Libelle Zomerweek verbleken. Nutteloos is een paar deuren verderop, hier graag aftertalk over de prachtige routes en de gevoerde gesprekken aldaar.

En, het all-mountaingebeuren is nu wel uitgebreid genoeg behandeld, niet iedereen ziet daar de humor van in.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

...
Laatst gewijzigd door George op vr 10 juli 2009, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen gewauwel meer dus.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

shiverer schreef:En, het all-mountaingebeuren is nu wel uitgebreid genoeg behandeld, niet iedereen ziet daar de humor van in.
:-q
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Jammer dat die Ivo er zondag niet bij was met de bergsprint. Die gast vloog soms de bulten op!
Had hem best tegen V willen zien sprinten
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Je hebt mij tegen V zie sprinten, was dat niet indrukwekkend genoeg? Ik bedoel, ik had hem nog in zicht toen hij boven kwam :winkie:
Plaats reactie