3e MTB clinic in Houffalize (26-28 sept.)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

1. Jeffrey
2. Junkie XC
3. Olga
4. Japs
Keep the rubber side down!
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Jeffrey schreef:En.. zit het al vol? Heb geen flauw benul wie er van dit forum allemaal meegaan.. dus, lijstje?
Nee, helaas nog niet vol. We zoeken er nog steeds 3.

Van de 17 zijn er in ieder geval 9 die niet via mountainbike.nl komen. Het lijstje zal dus uit max. 8 personen bestaan, van wie we er nu 4 weten :-)

Maar Rogier, Bastien, Girlie Sloopkogel en ik komen wel via deze site en wij komen sowieso 8)
KC
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 3 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos - Black and Beautiful
Contacteer:

Japs schreef:1. Jeffrey
2. Junkie XC
3. Olga
4. Japs
5. KC
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'database2.widexs.nl' (1) in /opt/guide/www.mountainbike.nl/HTML/forum/db/mysql4.php on line 48
Could not connect to the database
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

HELP!! Groot probleem.
Mijn fiets begon steeds meer te kraken. Ik dacht eerst dat het de trapas was, maar nu blijkt het dus de lagers van het kader te zijn. 1 van de 2 is al vervangen, maar het gekraak blijft. Dus opnieuw binnen. Nu is de kans klein dat ik die tegen vrijdag terug heb. Indien dit niet lukt, dan kan ik dus niet veel gaan doen in Houffalize. :(( Een huurfiets is geen optie. Ik weet niet of de clinic al vol zit, maar als iemand te laat zou ingeschreven hebben, dan kan die mijn plaats innemen (tenzij er een mirakel gebeurt)
:cry:
Keep the rubber side down!
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Nee he Japs :-{

Dat zal toch niet waar zijn....

Waarom geen fiets huren ? Is goedkoper dan je materiaal onderhouden : Suprised :

En nee; de clinic is op 1 plaats na vol (17 van de 18 plekken bezet), dus er staan geen mensen op de wachtlijst. Er zijn nogal wat uitvallers door blessures geweest.....
Gebruikersavatar
Bas
Site Admin
Site Admin
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M20 TR

"Life is better on a mountainbike"
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Dat wordt dus regen morgen! Het kan trouwens zijn dat we (Dennie, Ollie en ik) wat later komen vanavond. Hopelijk redden we het wel voor 21:00 en anders bellen we nog wel.
Don't just train... train right.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Was weer een leuk weekend in Houffalize. Weinig mensen van het forum, maargoed, niet belangrijk. De grenzen weer een beetje opgezocht en er soms overheen gegaan (met 1 salto van de fiets tot gevolg). Vandaag samen met japs lekker getourd, na 60km zat ik er wel aardig doorheen.
Don't just train... train right.
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Hoe was het weer en hoe waren de omstandigheden op de parcours?
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ja we troffen het met het weer, het was gewoon zonnig. Alleen vandaag begon het om 4 uur ongeveer te regenen, vlak voordat we weer vertrokken :D. Ook op de parcoursen heel erg droog. Het rotsachtige/stenen klimmetje na de snelle afdaling op de 15km was gewoon helemaal droog. Trouwens op de terugweg alleen maar in de file gestaan, 16:30 daar weggegaan en om 21:00 pas thuis, terwijl we er normaal zo'n 3 uur over doen.
Don't just train... train right.
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Ja, die files op de terugweg waren niet best, maar het weekend wel :-D

Alleen maar zon, totdat we in de auto stapten. Nooit verwacht, toch gekregen. Relatief weinig mensen van het forum, maar de sfeer zat er goed in.

Toppie, bij deze wil ik de deelnemers bedanken voor hun aanwezigheid, interesse en inzet (na alle bedankjes die de organisatie heeft gekregen van de deelnemers ook leuk om nog even te zeggen). Er zijn veel mensen tot hun grenzen gegaan, en er iets over zelfs, en dat hoort erbij :-D
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Uiteindelijk dus toch mee kunnen gaan en heb het me geen seconde beklaagd. Ondanks de minder goede weersvoorspellingen, was het dus ideaal bikeweer. Graad of 15, veel zon en ook droge ondergrond. Enkele technische stukjes zouden er heel anders hebben uitgezien moest het geregend hebben... Het niveau van deze clinic lag iets lager dan dat van vorige keer, maar dat belette niet dat het weer meer dan de moeite was. Respect trouwens voor de aanwezige vrouwen die meer dan hun mannetje stonden tussen al die 'stoere bikkels'. :-q Moest ik ooit mijn vriendin zo ver krijgen...
Zondag echt goed kunnen rijden. 60km daar kan echt wel tellen.
Om 16.30u vertrokken toen het net begon te regenen en rond 18u thuis. Geen file voor mij. Tijd genoeg nog voor mijn zus (studeert kinesitherapie) om mijn benen eens goed onder handen te nemen. :P Had ik wel verdient denk ik.
Heb enkele foto's getrokken, maar veel minder dan vorig jaar. Teveel zelf gefietst zeker...
Ik reserveer alvast een plaatsje voor de volgende keer.
Keep the rubber side down!
Gebruikersavatar
Bas
Site Admin
Site Admin
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M20 TR

Alle deelnemers bedankt voor jullie enthousiasme en inzet!
Ik hoop dat jullie techniek is verbeterd en degenen die voor het
eerst op de mountainbike zaten dit nog vaker zullen doen.

De foto's zijn hier te bekijken

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Komend voorjaar, april en mei, worden wederom twee clinics
gegeven in Houffalize: meer info.
"Life is better on a mountainbike"
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Mooie foto's.. toevallig ook best veel foto's van mij, waarvan deze de mooiste: http://www.bikemail.nl/clinic/details.p ... ode=search :D
Don't just train... train right.
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Leuke foto's.
Hoop volgend jaar ook weer eens mee te kunnen.
Plaats reactie