3e MTB clinic in Houffalize (26-28 sept.)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Olga
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: za 1 maart 2003, 15:03
Mijn mountainbike: Cube ltd 3, Specialized dolce

Het was erg gezellig, hoop volgende keer wat actiever mee te kunnen doen aan de clinic :wink: Nu: veel oefenen en wat meer durven!
Junkie XC
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 29 oktober 2002, 16:53
Mijn mountainbike: Orbea Scape

Het was inderdaad een zeer geslaagd weekend. Zoals gezegd was het weer goed, iets dat toch wel heel wat anders is dan een kompleet natte omgeving. Dit was praktisch de eerste keer na ongeveer 6-8 weken dat ik weer op de fiets zat. De eerste dag kon ik dat tijdens de klims toch wel merken, al ging het steeds beter. Helaas wel 3x met een lekker band komen te staan, maarja, die dingen gebeuren. Ook de clinic zelf was zeer geslaagd onder leiding van Karst en co.
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Jeffrey schreef:Mooie foto's.. toevallig ook best veel foto's van mij, waarvan deze de mooiste: http://www.bikemail.nl/clinic/details.p ... ode=search :D
Die fotograaf staat daar met gevaar voor eigen leven :wink: (is ie op het laatste moment weggesprongen of zo ?)
Mariekemeisje schreef:Hoop volgend jaar ook weer eens mee te kunnen.
Zou leuk zijn, er zijn volgend jaar al 2 clinics gepland (april en mei).
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Boze Sloopkogel schreef:
Jeffrey schreef:Mooie foto's.. toevallig ook best veel foto's van mij, waarvan deze de mooiste: http://www.bikemail.nl/clinic/details.p ... ode=search :D
Die fotograaf staat daar met gevaar voor eigen leven :wink: (is ie op het laatste moment weggesprongen of zo ?)
Nouja, ik kon nog net op tijd stilstaan :) Bastien viel wel bijna achterover :D
Don't just train... train right.
Plaats reactie