19 juni 2011 - Bikersdag !

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Close to Jedi.
Contacteer:

Suntoro schreef:
Mu`` schreef:Heeft iemand een idee qua banden? Kan ik gewoon op m'n Jones XR of moet ik even een NN voor monteren?
Ik zeg zwarte banden, morgen gebruik ik witte banden. Furious Freds gingen laatst in de modder ook prima. Hebben zelfs iets meer grip dan mijn wiite Geax Mezcals, omdat het rubber iets beter is. Dus ik zou zeggen doe wat je fijn vind rijden... :tong

Vorig jaar een keer wezen fietsen in Venlo met o.a. Jonjon en Enrico. Maar toen ging ik gewoon onderuit op een lullig verhard verbindingsstukje met een Speed King noppenband in een bocht. (Natte kinderkopjes.... :-{ ) Het ligt dus ook een beetje aan jezelf... :wink:
Ik heb m'n Mountainkings er maar onder gegooid... Staat ook beter dan m'n Bontrager banden. :winkie:
Gebruikersavatar
Oddlaw
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:27
Mijn mountainbike: Stalen Kona Unit 29" SS - 1x9 - 3x9 | Pyga Onetwenty 650B
Contacteer:

Ik rij morgen op een combi van Maxxis Ignitor voor en Schwalbe RacingRalph achter
-------------------------------------
Ride-Better mtb clinics & trainingen
------------------------------------

Bart4Bikes onderhoud, handgebouwde wielen en onderdelen
Featherbikes onderdelen
Mellowbikers leuke mtb vereniging
Stayokay lekker slapen
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Mu`` schreef:Ik heb m'n Mountainkings er maar onder gegooid... Staat ook beter dan m'n Bontrager banden. :winkie:
Ik zou vandaag mijn nieuwe michelin banden op kunne halen, maar ik ben bang dat dit niet het geval gaat zijn.. Dan maar op de ietwat versleten black panthers. Dat wordt glibberen..
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Het zonnetje schijnt hier eigenlijk al de hele dag (2 buitjes gehad, mag geen naam hebben) 8) dus nog steeds redelijk droog parcour :winkie:
- What goes Up, Must come Down -
dlm4yjp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 28 februari 2011, 23:53
Mijn mountainbike: Giant AC1

Enrico schreef: @dlm4yjp : er zijn idd. meerdere leenhelmen beschikbaar morgen (geen kopzorgen maken dus :D )
3 maal raden wat er in het wit-oranje busje lag wat een kwartier geleden hier voorbij kwam :tong
Helemaal geen kopzorgen meer dus :-q (nahjah, ohkee, schrok wel ff, het was een S/M i.p.v. M/L maarjah, kennelijk is me kop na de vorige keer genoeg ingedeukt voor een S/M :lol: ).
Guust schreef:
monkey7 schreef:Werd eerder de vraag gesteld wie nog meer met de trein van 10.43 aankwam, ik kom dan aan uit richting Dordrecht. Zal rond 10.45 een minuut of vijf bij de ingang van het station staan met een kona cadabra.
dan zitten we waarschijnlijk in dezelfde trein, alleen ik stap op in Breda. (als ik niet eerder vertrek)

Voor de meereizigers:
08:38 Amsterdam Centraal - Intercity Spoor 5B
09:58 Eindhoven
---
10:02 Eindhoven - Intercity Spoor 2
10:43 Venlo
Wie 2 keer het wiel uitvindt, kan een MTB maken! :-q
Niels R
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:26
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 700

BIKERSDAG MOUNTAINBIKE.NL ZONDAG 19 JUNI 2011 VENLO

-jonjon
-enrico
-mtbdriver
-erikverstappen
-Theemutz
-monkey7
-XTC999
-Hilco
-Jelle1707
-Superbärt
-eknulst
-peterr4
-Zoesa
-fridowo?
-Mongooseboy
-Mu`` + 1
-akapuch
-Suntoro
-Guust.
-Baggerbiker
-Ernies
-Rednas79
-Nikapaa
-Walter
-Pat.
-Xenon
-dlm4yjp
-Oddlaw
-Viperworldcup
-Nightcrawl
-LeoV
-BerryR
-North-Biker
-Venloos
-RomaVictore
-Hil1
-George
-tekkie2009
-De Sik
-Bruce Wyane + mr. cash
-mud mate
-MTBIK
-Dubber
-Trapperd
-Niels R
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Ik stap om 10.11 uur in Helmond in de trein naar Venlo. Ik weet de weg naar het beginpunt. Als ik jullie niet in de trein zie dan wacht ik buiten het station.

PS moet ik een kaartje voor de bike kopen?
Pedal damn it!!
Nikapaa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 21 april 2010, 19:55
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 8.0

nightcrawl schreef:Ik stap om 10.11 uur in Helmond in de trein naar Venlo. Ik weet de weg naar het beginpunt. Als ik jullie niet in de trein zie dan wacht ik buiten het station.

PS moet ik een kaartje voor de bike kopen?
Jep, 6 euro toeslag volgens mij, ongeacht de afstand.
dlm4yjp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 28 februari 2011, 23:53
Mijn mountainbike: Giant AC1

Klopt helemaal, die is in de automaat onder het tabje "overige kaarten" en dan "Dagkaart Fiets" te vinden.
Let er overigens wel op dat de fiets op de juiste plek in de trein word geplaatst (fout geplaatste fietsen zonder reden kan een boete van 35 euro opleveren ;))
Meestal is zo'n plek voorin/achterin de trein te vinden (op de deur staat een grote fiets, valt wel op).

Dus elkaar mislopen kan haast bijna niet :P
Wie 2 keer het wiel uitvindt, kan een MTB maken! :-q
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

viperworldcup schreef:En met wie mogen de singlespeeders mee :~
Kan deze vraag niet zo goed plaatsen. De opzet van deze bikersdag lijkt me duidelijk omschreven in de starttopic.
De keuze voor welke groep je kiest ligt bij jezelf. Heb wel vaak te horen gekregen dat het gebied singlespeedwaardig is.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Jelle1707 schreef: Ik zou vandaag mijn nieuwe michelin banden op kunne halen, maar ik ben bang dat dit niet het geval gaat zijn.. Dan maar op de ietwat versleten black panthers. Dat wordt glibberen..
Ik glibber met je mee met mn Racing Ralph's! Hopelijk nog wat profijt van de 2.25 achter... :tong
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Vanmiddag nog een gedeelte van de te rijden route gecontroleerd. Het ligt er allemaal nog prima bij :-q
Wel bleek een of andere dorpsgek het weer nodig te hebben gevonden om markeringen (rood / wit lint) weg te halen.
Maar goed de aanhouder wint en ik heb nog wel een paar kilometer van dat lint (verrek dat rijmt :tong )
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Enrico schreef:Vanmiddag nog een gedeelte van de te rijden route gecontroleerd. Het ligt er allemaal nog prima bij :-q
Wel bleek een of andere dorpsgek het weer nodig te hebben gevonden om markeringen (rood / wit lint) weg te halen.
Maar goed de aanhouder wint en ik heb nog wel een paar kilometer van dat lint (verrek dat rijmt :tong )
Men ziet dat aan voor rommel blijkbaar..Hopen dat er morgenvroeg niet van die lolbroeken bij zitten..
HvdH
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 5 mei 2007, 14:26
Mijn mountainbike: Cube LTD 2008

BIKERSDAG MOUNTAINBIKE.NL ZONDAG 19 JUNI 2011 VENLO

-jonjon
-enrico
-mtbdriver
-erikverstappen
-Theemutz
-monkey7
-XTC999
-Hilco
-Jelle1707
-Superbärt
-eknulst
-peterr4
-Zoesa
-fridowo?
-Mongooseboy
-Mu`` + 1
-akapuch
-Suntoro
-Guust.
-Baggerbiker
-Ernies
-Rednas79
-Nikapaa
-Walter
-Pat.
-Xenon
-dlm4yjp
-Oddlaw
-Viperworldcup
-Nightcrawl
-LeoV
-BerryR
-North-Biker
-Venloos
-RomaVictore
-Hil1
-George
-tekkie2009
-De Sik
-Bruce Wyane + mr. cash
-mud mate
-MTBIK
-Dubber
-Trapperd
-Niels R
- HvdH (ovb)
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

(herhaling) Tijdens de tocht zal er een verzorgingspunt worden aangedaan.

Appels - Krentebollen - Mueslirepen - Ballisto - Minimars / Twix en jawel.... Snelle Jelles :wink:
Vruchtendrank in diverse smaken en Cola


zal daar gratis ter beschikking staan.

Zoals aangegeven in de startpost wordt later op de route halt gehouden bij een horecagelegenheid.
Hier is volop keuze: Vlaai - Pannenkoek - Tosti - Salades etc.
Hier zijn de kosten voor eigen rekening.

Na afloop zal (beetje afhankelijk van het weer) nagepraat kunnen worden bij een Café-restaurant.
Ook hier zijn de kosten voor eigen rekening.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gesloten