19 juni 2011 - Bikersdag !

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

leov schreef:Dank voor de fotos, zat al aan banden keuze te denken.
Weinig tot geen los zand ? Weinig modder.. etc
Dus tussen snel en allround bandje..
Verspreid over het hele parcours zitten een paar (korte) stukken met los zand. Modder hangt af van de hoeveelheid neerslag die er morgen gaat vallen. Vanmiddag nog wat werkzaamheden verricht op het te rijden parcours waarbij bleek dat het er allemaal netjes bij lag. Slechts hier en daar wat modderplassen.
Vorige week met IRC Mibro (semislick) de route gereden. Ga nu denk ik (in ieder geval voor) met wat meer noppen op pad.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Laat die trapjes maar komen! Wel even goed aangeven van tevoren, stel dat ik hem mis! :D
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Jelle1707 schreef:Laat die trapjes maar komen! Wel even goed aangeven van tevoren, stel dat ik hem mis! :D
Mtbdriver in het oog houden (hij zal dit ook tijdig aangeven), dan mis je hem gegarrandeerd niet :-q
- What goes Up, Must come Down -
icesurfer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: di 26 januari 2010, 23:35
Mijn mountainbike: Trek 6300

Nou, dat gaat weer lekker, helaas kan ik er niet bij zijn :-{ M'n dokter heeft vanmiddag ff lekker zitten snijden in m'n zitvlak........................

-jonjon
-enrico
-mtbdriver
-erikverstappen
-Theemutz
-monkey7
-XTC999
-Hilco
-Jelle1707
-Superbärt
-eknulst
-peterr4
-Zoesa
-fridowo?
-Mongooseboy
-Mu`` + 1
-akapuch
-Suntoro
-Guust.
-Baggerbiker
-Ernies
-Rednas79
-Nikapaa
-Walter
-Pat.
-Xenon
-dlm4yjp
-Oddlaw
-Viperworldcup
-Nightcrawl
-LeoV
-BerryR
-North-Biker
-RomaVictore
-Hil1
-George
-tekkie2009
-De Sik
-Bruce Wyane + mr. cash
-mud mate
-MTBIK
-Dubber
-Trapperd
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Close to Jedi.
Contacteer:

Heeft iemand een idee qua banden? Kan ik gewoon op m'n Jones XR of moet ik even een NN voor monteren?
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Enrico schreef:
leov schreef:Dank voor de fotos, zat al aan banden keuze te denken.
Weinig tot geen los zand ? Weinig modder.. etc
Dus tussen snel en allround bandje..
Verspreid over het hele parcours zitten een paar (korte) stukken met los zand. Modder hangt af van de hoeveelheid neerslag die er morgen gaat vallen. Vanmiddag nog wat werkzaamheden verricht op het te rijden parcours waarbij bleek dat het er allemaal netjes bij lag. Slechts hier en daar wat modderplassen.
Vorige week met IRC Mibro (semislick) de route gereden. Ga nu denk ik (in ieder geval voor) met wat meer noppen op pad.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
monkey7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: zo 4 april 2010, 13:16
Mijn mountainbike: Heeft een magische koppeling

Werd eerder de vraag gesteld wie nog meer met de trein van 10.43 aankwam, ik kom dan aan uit richting Dordrecht. Zal rond 10.45 een minuut of vijf bij de ingang van het station staan met een kona cadabra.

Diesel of klimgeit... Ach, ga het eerste stuk mee met de diesels en zie wel hoe mijn benen zich voelen :) Conditie blijft bij mij altijd wel aardig goed, maar 15 weken niet serieus fietsen is toch wel veel.
dlm4yjp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 28 februari 2011, 23:53
Mijn mountainbike: Giant AC1

Dat was ik dus, tot dan!

@Enrico: Zie PB (helm is niet optijd aangekomen, of ik gebruik mag maken van je leenhelm ;) ).
Wie 2 keer het wiel uitvindt, kan een MTB maken! :-q
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Mu`` schreef:Heeft iemand een idee qua banden? Kan ik gewoon op m'n Jones XR of moet ik even een NN voor monteren?
Ik zeg zwarte banden, morgen gebruik ik witte banden. Furious Freds gingen laatst in de modder ook prima. Hebben zelfs iets meer grip dan mijn wiite Geax Mezcals, omdat het rubber iets beter is. Dus ik zou zeggen doe wat je fijn vind rijden... :tong

Vorig jaar een keer wezen fietsen in Venlo met o.a. Jonjon en Enrico. Maar toen ging ik gewoon onderuit op een lullig verhard verbindingsstukje met een Speed King noppenband in een bocht. (Natte kinderkopjes.... :-{ ) Het ligt dus ook een beetje aan jezelf... :wink:
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Mu`` schreef:Heeft iemand een idee qua banden? Kan ik gewoon op m'n Jones XR of moet ik even een NN voor monteren?
Heb voor ook NN liggen nu (en achter ws. ook). Deze keuze is echter meer uit nood, dan noodzaak(dus overkill Imo). Had het liefst RoRo erop gelegd. Verder zie post Enrico

@dlm4yjp; Er zijn zowiezo al 3 extra helmen aanwezig die dag(je kunt dus kiezen bij je outfit :winkie: ), dus lijkt me geregeld :-q

@ Suntoro; Je gaat deze keer de andere kant op (minder verbindingsstukken :wink: ). Denk dat deze kant je veel beter gaat bevallen :-q . Witte banden jah :o , das wel heel..... :lol: (het profiel zag er iig goed uit :-q )
- What goes Up, Must come Down -
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

BIKERSDAG MOUNTAINBIKE.NL ZONDAG 19 JUNI 2011 VENLO

-jonjon
-enrico
-mtbdriver
-erikverstappen
-Theemutz
-monkey7
-XTC999
-Hilco
-Jelle1707
-Superbärt
-eknulst
-peterr4
-Zoesa
-fridowo?
-Mongooseboy
-Mu`` + 1
-akapuch
-Suntoro
-Guust.
-Baggerbiker
-Ernies
-Rednas79
-Nikapaa
-Walter
-Pat.
-Xenon
-dlm4yjp
-Oddlaw
-Viperworldcup
-Nightcrawl
-LeoV
-BerryR
-North-Biker
-Venloos
-RomaVictore
-Hil1
-George
-tekkie2009
-De Sik
-Bruce Wyane + mr. cash
-mud mate
-MTBIK
-Dubber
-Trapperd

@dlm4yjp : er zijn idd. meerdere leenhelmen beschikbaar morgen (geen kopzorgen maken dus :D )
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Guust
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 09:19
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.8 SL

monkey7 schreef:Werd eerder de vraag gesteld wie nog meer met de trein van 10.43 aankwam, ik kom dan aan uit richting Dordrecht. Zal rond 10.45 een minuut of vijf bij de ingang van het station staan met een kona cadabra.
dan zitten we waarschijnlijk in dezelfde trein, alleen ik stap op in Breda. (als ik niet eerder vertrek)
(c)
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Tijdens de tocht zal er een verzorgingspunt worden aangedaan.

Appels - Krentebollen - Mueslirepen - Ballisto - Minimars / Twix en jawel.... Snelle Jelles :wink:
Vruchtendrank in diverse smaken en Cola


zal daar gratis ter beschikking staan.

Zoals aangegeven in de startpost wordt later op de route halt gehouden bij een horecagelegenheid.
Hier is volop keuze: Vlaai - Pannenkoek - Tosti - Salades etc.
Hier zijn de kosten voor eigen rekening.

Na afloop zal (beetje afhankelijk van het weer) nagepraat kunnen worden bij een Café-restaurant.
Ook hier zijn de kosten voor eigen rekening.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Enrico schreef: Appels - Krentebollen - Mueslirepen - Ballisto - Minimars / Twix en jawel.... Snelle Jelles :wink:
Vruchtendrank in diverse smaken en Cola
Kijk, ze hebben ontbijtkoek naar mij vernoemd! Goed geregeld heren! :lol:
viperworldcup
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1000
Lid geworden op: wo 11 januari 2006, 17:02
Mijn mountainbike: Rijdt heerlijk

En met wie mogen de singlespeeders mee :~
Hey you OK? Do you need to use my bike?
Gesloten