Bikersdag 2012 in Nijmegen

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Mooi dat het in ieder geval de goede kant op gaat, vooral als je van dat corset af bent en weer op je mtb je rondjes kunt gaan maken! Lijkt me een fijn vooruit zicht.

Succes met je verdere revalidatie!
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Goed nieuws. Dat is een lekkere opsteker en vooruitzicht. Ik zou het inderdaad wel proberen zonder crashes... Dus pas voorlopig maar wel op, op de hometrainer.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Naar aanleiding van de bikersdag waar ik toen iemand zag met een hammerschmidt systeem (voor mij toen onbekend maar wel meteen geboeid door dat)vandaag op mijn inbred 29er hardtail ook zo`n systeem gemonteerd, ga er zo mee weg, ben heel benieuwd.
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

En hoe is het bevallen...?
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

echt wel goed bevallen, hoog fun gehalte/speelgoed ook. werkt perfect, 3 uurtje gefietst zonder problemen. er zullen vast nadelen aan zitten maar die heb ik nog niet gevonden, ik zal later nog review geven na enkele keren en vergelijk met mijn niner met de rotorbladen en "ouderwets":-) crankstel.
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Plaats reactie